ponedjeljak, 20. listopada 2014.

Slatka jesen..uz jednu tortu za kestenoljupce

 

Prilično sam sigurna da moja slatka jesen počinje baš onoga trenutka kada se pojave prvi kesteni.Ti plodovi očaravaju me od djetinjstva,tako savršeni,kuhani,pečeni,kao desert,meni su ono najbolje od jeseni..ovoga puta htjela bih sa vama podijeliti recept za jednu krasnu tortu od kestena,nazvala sam ju "Torta za kestenoljupce" jer osvaja na prvu,kestenoljupcima neće dati mira dok ju ne isprobaju...a možda i onima koji nisu baš ljubitelji kestena.
Klikom na  Torta za kestenoljupce   stižete do samog recepta.



Ugoditi sebi na najrazličitije načine to je ono što bih vam poželjela.Ponekad mi je za to dovoljno kada mi dom zamiriše nekim finim jelom,premetnuti par detalja i napraviti osvježeni stari-novi ambijent,izraditi dekoraciju ili jednostavno znati uživati u sitnici koju nosi novi dan.






Ponekad život ima svrhu golog životarenja,ponekad nam daruje čini se puno manje nego smo očekivali od njega,ali  ne treba očajavati,u prilog tome dodajte mu malo boje,malo sitnih radosti i puno dobrih nadanja i  trebalo bi biti bolje..tako barem kažu..osmjeh na lice,kesten tortu na nepce i uživajte mi..
Šćućurena pod dekicom volim jesenje večeri,tada smišljam što vam pisati i slikati za sljedeći post..nadam se nešto zanimljivo..do tada budite mi dobro!






Broj komentara: 25:

  1. Draga Nely, kod tebe je uvijek sve slatko, od ambijenta, dekoracije, vrta, do slasnih kolača koje praviš! Uživaj u bojama jeseni, u jesen mi Slavonija najviše nedostaje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biljo vjerujem ti da ti nedostaje jesen, ova naša slavonska,ali vjerujem da je i kod vas uz more jako lijepo..hvala ti na lijepim riječima,veliki pozdrav!

      Izbriši
  2. It looks delicious, dear Nely...I am sure you can start baking number two, because there is no more from number one ;-).

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  3. Da ne zaboravim pitati - časopis koji listaš na zadnjoj fotki mi se čini jako zanimljiv - koji je to časopis?
    Eto sad kad sam pitala, mogu krenuti komentirati od početka. Tortica izgleda fantastično, sad bi mi baš dobro došla pokoja kriškica. Jesenske dekoracije su ti divne, a sviđa mi se i ovaj zid koji se vidi na fotkama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Časopis je Wohnen & Garten,krasan njemački časopis koji ti toplo preporučam,jer je prepun raznih ideja,praćenih krasnim fotografijama..torticu vjerujem da bih smazala u trenu,jer je predobra,osim kestena tu je i čokolada koja mu pravi društvo..veliki pozdrav!

      Izbriši
    2. Može se taj časopis kod nas kupiti?

      Izbriši
    3. Naravno..,imaš ga na kioscima Tiska,izlazi svaki mjesec..cijena mu je 42 Kn

      Izbriši
  4. Nelice, ti baš znaš ugoditi sebi, ali i nama! Hvala ti na divnim detaljima i pozitivnim riječima koje dijeliš s nama. Kestene obožavam, tak da je ova torta baš za mene :)

    OdgovoriIzbriši
  5. der kuchen sieht soooo lecker aus!!! und sie haben sehr schön dekoriert!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši
  6. Nely,
    your sweet autumn looks fantastic! Yummieeee! Just making a pear-chokolade-cake!
    Have a wonderful time
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod tebe se uvijek osjećam kao kod kuće...osjećam mirise i okuse koji se šire prostorom :)
    Njami njami
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Tortica je krasna, odličan spoj kestena i čokolade i rado bih da mi je ovaj tanjurić sada u ruci :) Lijepi su mi detalji tvoga doma, a slika pod dekicom sa časopisom u ruci je tako umirujuća. Lijepo je draga Nely !!

    OdgovoriIzbriši
  9. The perfect, scrumptious cake for celebrate an autumn event or simple moment. Great photos from your cozy home Nely!
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Nely, uvek je pravo uzivanje doci na tvoj blog, tortica u bojama jeseni izgleda prefino a tvoje fotkice odavno zasluziju da se nadju u jednom posebnom magazinu.:))

    OdgovoriIzbriši
  11. i ja obožavam kestene, al jesen ne ljubim

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam kesten, i pečen i u kolačima...probaću recept sigurno! :) A za dekoraciju...šta da ti kažem? Pročitaj sve ove komentare ispred mene - to i ja isto mislim :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sviđa mi se torta, ali i sve ostalo na ovim predivnim fotografijama... Prava uživancija... :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tortica je mnogo lepa a verujem i vrlo ukusna, još kad se jede u vašoj kućici lepotici onda sigurno prija još više!

    OdgovoriIzbriši
  15. Opet divne slike, a kako imam kilogram kestena u frizeru, bas sam u potrazi za receptom, tako da mi tvoja ideja izgleda primamljivo!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Torta izgleda jako fino, a dekoracija kao i uvijek iz časopisa...

    OdgovoriIzbriši
  17. Ne komentiram često, jako volim tvoj blog. Krasne stvari radiš,dekoracije su divne, odmah poželim sve to smijestiti u svoj dom. A kolači, mmm :-))

    OdgovoriIzbriši
  18. Nely,
    That chestnut cake looks wonderful! I love chocolate so much. I am admiring your cozy little space with the candles, the flowers, the chair, and the pink pillow. It's perfect to read, think, and just relax.

    Have a good weekend, Nely.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  19. Prekrasan kolac Nely,uzivala sam citauci tvoj post i gledajuci fotografije iz tvog carobnog doma <3,jedva cekam sljedeci .Saljem vam veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Biće zanimljivo, ja ne sumnjam, jer ti umeš tako lepo da dočaraš atmosferu rečima i slikama, iako se radi o najobičnijoj stvari. Ponekad se pitam kolika je tvoja kuća? Bašta? Uvek ima neka nova priča, novi detalj u kojima ja maksimalno uživam.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...