četvrtak, 9. listopada 2014.

Jedna mala jesenja romantika..





Stol je postavljen u vrtu,kolači, čaj,svježe jesenske ruže u tozni za čaj ,hortenzije uokolo..i sve mi nekako neobično jer listopad je a jutro se zlati toplinom,zrak mi miriše na bablje ljeto, tako dobar trenutak,onaj u kome bi ste poželjeli provesti cijeli dan,ne žaleći niti za jednom svojom mišlju koju ste prepustili da luta negdje daleko..








Onaj nepopravljivi romantičar u meni  raduje se ovakvim danima,dodaje detalje,čini baš onako kako je potrebno da stvori malu jesenju romantiku u vrtu koji će za koji tjedan opustjeti pred poznijom jeseni..ali treba uživati u trenutku,baš ovom i ovakvom,kada pogledaš  uspjeti  vidjeti  samo sunce i osjetiti njegovu toplinu,znati voljeti jesen,sebe i još toliko toga,znati biti sretan i kada je u duši drugačije.






Prepuštam vas maloj jesenjoj romantici.. možda baš ovakvoj kakvu sam vam se trudila pokazati iz svoje perspektive, možda onoj koju si sam smislite.. ako i niste romantični budite to makar na tren,onako za sebe- Podijeliti šalicu čaja u dvoje je još ljepše, tada tek romantika ima svoju pravu moć ..lijepe,tople jesenske dane pune ljubavi vam želim,uživajte!





Broj komentara: 20:

  1. wunderschöne herbstbilder!!! liebe grüße von angie

    OdgovoriIzbriši
  2. Wonderful autumns pictures, dear Nely. I like the colors in the garden, I hope you will spend many time overthere. With a lot of sun :-).

    Sending hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam jako, jako romantična. Nekad je to ljudima, prosto, smešno. Ne znam zašto, valjda ne izgledam tako.

    Tvoj vrt je posebna priča, to znaš, rekla sam ti već, a ovaj oktobar je lep,. topao, stvoren za ovakve momente. I pored toga što je meni mnogo šta romantično, i dalje je na prvom mestu lipa, pa gde god je vidim, ja sednem ispod nje. I uživam...

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh my friend, I take a coffee an sit down! This is a warm october's day mood!
    Have a sunny time
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravi romanticni kutak za uzivanje!:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Your garden is still so full of colours and looks very nice! I like the cake form in white with green flowers in it - is it made out of concrete?
    Have a nice weekend,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj oktobar nam nadoknađuje skoro propušteno leto. Vrt ti izdašno vraća svojom lepotom ono što si mu svojom brigom podarila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno Nely, baš divno...

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno! Ako guštam u fotkama, mogu zamisliti kako tek vi guštate u tom okruženju

    OdgovoriIzbriši
  10. Prava uživancija u jednoj od ljepših jeseni u par proteklih godina

    OdgovoriIzbriši
  11. Već smo negde obe rekle da volimo okotobar, pa šta drugo nego da uživamo... <3

    Danas je Miholjdan, a napolju je pravo Miholjsko leto sa 25 stepeni...

    OdgovoriIzbriši
  12. Sviđa mi se ovakva romantika! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam romanticar u dusi :) Predina romantika kod vas Nely,vas carobni vrt je krasno mjesto za uzivanje .Zagrljaj ti saljem :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Your garden is lovely than ever, Nely. And I love that little white pumpkin. I bought one for my front porch. It looks like you are relaxing in your garden and enjoying the Autumn days.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  15. Divno, volim jesen i njene boje!

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvoj vrt s prekrasnim i mastovitim detaljima uvijek odusevi, prekrasne boje, a uvijek mi je super kako mu dozvoljavas da bude nekako svoj... :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Nelyce draga kod tebe je uvijek tako lijepo i romantično, prekrasne su mi ove fotografije i jako lijepo si nam ispričala ovu ljetno-jesensku priču. Želim ti još puno ispijenih šalica čaja u dvoje i u ovom lijepom vrtu !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...