četvrtak, 9. listopada 2014.

Jedna mala jesenja romantika..





Stol je postavljen u vrtu,kolači, čaj,svježe jesenske ruže u tozni za čaj ,hortenzije uokolo..i sve mi nekako neobično jer listopad je a jutro se zlati toplinom,zrak mi miriše na bablje ljeto, tako dobar trenutak,onaj u kome bi ste poželjeli provesti cijeli dan,ne žaleći niti za jednom svojom mišlju koju ste prepustili da luta negdje daleko..








Onaj nepopravljivi romantičar u meni  raduje se ovakvim danima,dodaje detalje,čini baš onako kako je potrebno da stvori malu jesenju romantiku u vrtu koji će za koji tjedan opustjeti pred poznijom jeseni..ali treba uživati u trenutku,baš ovom i ovakvom,kada pogledaš  uspjeti  vidjeti  samo sunce i osjetiti njegovu toplinu,znati voljeti jesen,sebe i još toliko toga,znati biti sretan i kada je u duši drugačije.






Prepuštam vas maloj jesenjoj romantici.. možda baš ovakvoj kakvu sam vam se trudila pokazati iz svoje perspektive, možda onoj koju si sam smislite.. ako i niste romantični budite to makar na tren,onako za sebe- Podijeliti šalicu čaja u dvoje je još ljepše, tada tek romantika ima svoju pravu moć ..lijepe,tople jesenske dane pune ljubavi vam želim,uživajte!





Broj komentara: 20:

  1. wunderschöne herbstbilder!!! liebe grüße von angie

    OdgovoriIzbriši
  2. Wonderful autumns pictures, dear Nely. I like the colors in the garden, I hope you will spend many time overthere. With a lot of sun :-).

    Sending hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam jako, jako romantična. Nekad je to ljudima, prosto, smešno. Ne znam zašto, valjda ne izgledam tako.

    Tvoj vrt je posebna priča, to znaš, rekla sam ti već, a ovaj oktobar je lep,. topao, stvoren za ovakve momente. I pored toga što je meni mnogo šta romantično, i dalje je na prvom mestu lipa, pa gde god je vidim, ja sednem ispod nje. I uživam...

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh my friend, I take a coffee an sit down! This is a warm october's day mood!
    Have a sunny time
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravi romanticni kutak za uzivanje!:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Your garden is still so full of colours and looks very nice! I like the cake form in white with green flowers in it - is it made out of concrete?
    Have a nice weekend,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj oktobar nam nadoknađuje skoro propušteno leto. Vrt ti izdašno vraća svojom lepotom ono što si mu svojom brigom podarila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno! Ako guštam u fotkama, mogu zamisliti kako tek vi guštate u tom okruženju

    OdgovoriIzbriši
  9. Prava uživancija u jednoj od ljepših jeseni u par proteklih godina

    OdgovoriIzbriši
  10. Već smo negde obe rekle da volimo okotobar, pa šta drugo nego da uživamo... <3

    Danas je Miholjdan, a napolju je pravo Miholjsko leto sa 25 stepeni...

    OdgovoriIzbriši
  11. Sviđa mi se ovakva romantika! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam romanticar u dusi :) Predina romantika kod vas Nely,vas carobni vrt je krasno mjesto za uzivanje .Zagrljaj ti saljem :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Your garden is lovely than ever, Nely. And I love that little white pumpkin. I bought one for my front porch. It looks like you are relaxing in your garden and enjoying the Autumn days.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  14. Divno, volim jesen i njene boje!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tvoj vrt s prekrasnim i mastovitim detaljima uvijek odusevi, prekrasne boje, a uvijek mi je super kako mu dozvoljavas da bude nekako svoj... :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Nelyce draga kod tebe je uvijek tako lijepo i romantično, prekrasne su mi ove fotografije i jako lijepo si nam ispričala ovu ljetno-jesensku priču. Želim ti još puno ispijenih šalica čaja u dvoje i u ovom lijepom vrtu !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...