ponedjeljak, 3. studenoga 2014.

Onako običan post..

 Ima li neki poseban dan  u tjednu koji vas čini sretnim? ..to pitanje postavila sam sama sebi prije neki dan,a odgovor je bio sasvim jednostavan,to je onaj dan kada sam u svome malom,ali toplom domu i uživam u svim malim dobrim sitnicama.


Osjećam da sam prilično rastrgana obavezama,i svim onim što mi je život donio,onim što baš nisam ni najmanje poželjela,ali očekuje se da se i sa time moram znati nositi,nije lako priznajem,ali trudim se i to sa osmjehom,uvijek..trudim se i održati svoj blog,iako kada vidim datum zadnjeg posta,prilično me trgne činjenica da sam sve manje u vremenu i za njega ipak evo nalazim tren za novi post..onako običan,pokazujući vam jedan crno-bijeli dan u mome domu.
Ponekad  mi nedostaje koja dobra riječ,nešto me malo stisne u  grlu,ipak.. osmjeh i nada da će biti bolje..i danas post je sasvim običan,kao i ovaj dan koji i takav  običan opet može biti lijep .












Pitanje sa početka,vjerujem da kod svakog od nas ima drugi odgovor.. ipak učinite sebi svaki dan makar trunčicu posebnim.Ja to radim baš ovako ..slike govore sve.


Broj komentara: 25:

  1. Gorgeous images, especially the black and white x

    OdgovoriIzbriši
  2. sooo wundervolle bilder und inspirationen, danke!!! einen schönen montag wünscht angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši
  3. I love black and white images and their autumn look Nely!
    Happy new week!
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisi nam otkrila koji je desert na tanjuru, a baš dobro izgleda.

    Moj najdraži dan je isti kao i tvoj, kad ujutro imam vremena za guštiranje u doručku, pa odemo na tržnicu i planiramo fini ručak + desert, a kasnije se samo izležavamo, bez ikakvih obaveza. Baš mi je ovaj vikend bio takav. Naravno, volim i kad svaki dan negdje lunjam, ali s vremena na vrijeme mi je baš potrebno punjenje baterija kod kuće

    OdgovoriIzbriši
  5. Vanka kisa, nevrijeme, hladno. A mi, svi na broju, na toplom. Bez obaveza, iskljucenog telefona, gledamo film, grickamo nesto. To mi je najdrazi dan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da nam je svima omiljeni dan, dan bez briga. Svako životno doba ima svoje brige ali ako možemo da utičemo da se reše, odlično! No nije uvek tako. Kad dođe takav dan meni je duga šetnja spas ili pak da radim nešto što mi pruža radost.
    Ne mogu napraviti dom poput tvog ali zato mnogo uživam u slikama tvog doma!

    OdgovoriIzbriši
  7. Osjećam neke tenzije u ovim riječima, ono što te snašlo; nadam se da nije nešto ružno. Ne bi htjela da je tako, jer poanta svega je u sitnicama, da nas zadovolje, čine sretnijima. Ako to netko najbolje zna, onda si to ti. Fotografije su predivne, a sve ono na njima je kao u nekom časopisu, ako me kužiš. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kod kuce je uvek najlepse, ususkano i toplo, kad si sa onima koje volis. Kazu da su i brige ponekkad potrebne, da nas necemu nauce i ocvrsnu, volela bih da verujem da je to tako... tvoje fotke uvek inspirisu, saljem pregrst poljubaca i lepih pozdrava!:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja pokusavam naci svaki dan trenutak koji me cini sretnom ,al najvise volim vikend kad imam vremena da provedem cijeli dan sa svojom malom familijom i prijateljima.Nadam se da si ok. Fotografije su ti prekrasne.Uzivam svaki put u njima,Zagrljaj ti saljem :)

    OdgovoriIzbriši
  10. I hope you will find time to make your post, I always love it to be here and to read your words. I don't want to miss it!!

    Wish you a wonderful week! Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  11. Mnogo je lepote u jednostavnim i običnim danima:) Mislim da svakom prija topla reč ili reč podrške, pa ti zato šaljem samo pozitivnu energiju, iako sam vidim da ti i sama znaš vrlo dobro pronaći motiv za dalje, više,... U zivotu se smenjuju dobri i oni manje dobri dani, bitno je znati da su i oni manje dobri korisni po nas, zato su tu, da iz njih naučimo i da kada nam opet osvanu oni lepi dani umemo više da ih cenimo. Kiss

    OdgovoriIzbriši
  12. Uvek veruj da će sutra doneti nešto bolje....život nije lak i svi imamo crne i bele dane,ali glavu gore i idi napred. Grlim te.

    OdgovoriIzbriši
  13. I takav dan dođe i prođe, a naši malovi domovi su naše oaze mira, ljubavi i uživanja

    OdgovoriIzbriši
  14. Um encanto!!!

    Dias lindos e saborosos para você!

    beijinhos, Lígia e =^.^=

    OdgovoriIzbriši
  15. Život ume da bude i ovakav i onakav. I ja se borim osmehom, ali umem da dozvolim sebi i druge stvari, jer su i one za ljude.

    Živimo u takvim uslovima gde, ja kažem, i pored toga što ceo dan radim nešto, mene ubija nerad. Lepo je biti u kući, stvoriti i održati toplu porodičnu atmosferu, ali bi bilo lepo i da gunđam dok se ujutru spremam za posao. Ali, dobro, šta da se radi? To je tako...

    U svakom slučaju, snaga je u nama, u našem umu, srcu, saznanju da smo nekome potrebni, da u tome što nam steže grlo nismo sami. Preporučujem svima priču "Košulja srećnog čoveka" koja je jako, jako poučna i treba je osetiti. Baš, osetiti...

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Nely, post kao da sam ga ja pisala... Baš si me dotakla... :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Nelice draga žao mi je zbog svega što te stislo i iskreno želim da te stvari što prije prođu, svima nam dođu takvi periodi kada ne znaš što, gdje, kako, i naše male oaze nas spašavaju, moja je uvijek tamo gdje osjetim toplinu, a doma je ipak najljepše kao što je i kod tebe doma, pa još uz komad ove fine torte .......Nelice uživaj u svakom takvom trenutku i veseli me kada ga podijeliš sa nama. Veliki zagrljaj !

    OdgovoriIzbriši
  18. So lovely and dreamy pictures...looks really warm and cozy at your place!
    Have a happy weekend, take care!
    Warmly,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  19. Oh so beautiful dear Nely! Any day of the week would be a joy spent here in your home my sweet. You have created the perfect haven. Such lovely words and sentiment in this post. With all the things that tug at us daily, home is the only place to find refuge, I believe.
    sending hugs from here...

    OdgovoriIzbriši
  20. Como siempre, preciosos tus detalles y tus fotos!!!!
    Un fuerte abrazo.

    OdgovoriIzbriši
  21. My dear Nely, your post is so heartwarming today. Sometimes simple can be the best, you know? Jess just said the same thing to me, that she is so busy with work, and she barely finds time to do a post. But she still tries, like you. I love that "Hey You" picture, it's wonderful. It sounds like you love your home as much as I do, Nely. I have a wall hanging in my home that says..........home can heal, there is healing in home.

    This was truly a beautiful post, my friend.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  22. Dom ti je prekrasan. Mislim da se svatko osijeća posebno u svom domu, zaštićeno, spokojno, sretno.
    Neka ti svaki dan bude poseban.
    Osjeti se po tvojim riječima da ti se nešta događa u životu. Želim ti da što prije prođe to tužno razdoblje.

    OdgovoriIzbriši
  23. Sasvim slučajno naletjela na blog.. šteta što te nema više tako često na coolki! Vjerujem da mnogima fališ! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. slike doista govore sve...imaš predivan dom<3

    OdgovoriIzbriši
  25. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...