četvrtak, 29. svibnja 2014.

" Sitnice čine dom lijepim"


Vjerujem da će se mnogi složiti sa naslovom moga današnjeg posta "Sitnice čine dom lijepim",upravo ovaj naslov je naslov i članka o mome blogu koji je objavljen na portalu BUDI.IN u kome se opisujem ja,moj blog i sve ono što on sam predstavlja...malo je opisati koliko mi je sve ovo donijelo radosti!
Cijeli članak možete pogledati i pročitati   OVDJE







Nisam od onih koji se vole nametljivo hvalisati ,ali evo osjetila sam potrebu i ovdje na mome blogu podijeliti sa vama svima zadovoljstvo objavljenim člankom, dio slika koje su bile vezane uz članak,i  zahvaliti najprije novinarki Borini Kopčić koja je zaslužna da cijela ova priča o meni i onome što ja radim izgleda tako lijepo u konačnici..Borina hvala!




Nadam se da će vam se sve zajedno svidjeti,...hvala puno,puno svim mojim prijateljima i bližnjima  na tolikoj  pažnji,podršci i uvijek lijepim riječima za sve ovo što radim,zaista velika ste mi potpora i motiv za dalje svi vi koji me vjerno čitate i pratite moj blog!
HVALA VAM!






Broj komentara: 26:

  1. ne da je divno nego je predivno!!! cestitam od srca:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, :)) čestitke za članak! Kako super! I hvala tebi Nely, za sve prekrasne riječi i najlepše fotografije malih divnih sitnica u tvom domu i vrtu. Sitnice čine dom lijepim, ali tvoje drobtinice ljepog čine ljep i mnogi moj trenutak. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Nely, cestitam ti od srca! Tvoj dom i vrt koji uređujes sa puno ljubavi i paznje, zasluzuju naslovnice u casopisima. Prekrasan clanak, kao i tvoj dom!

    OdgovoriIzbriši
  4. That's fantastic, dear Nely. Congratulations, you will be very proud.

    Sending hugs from Holland, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  5. aj, Nely, vitrina, bijela boja, roza, crvena, pruće, ajmeee... nije ni čudo :)
    čestitam od srca, i trebaš biti ponosan na sebe i svoja dostignuća!
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno, Nely! Cestitke za clanak. Svi ovi prekrasni detalji u tvom domu sa toliko ljubavi i paznje izabrani, prelijepo i inspirativno. Onaj bijeli kuhinjski ormaric je presladak, ne mogu odvojiti pogled s njega :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh Nely, magic is what YOU make!
    All the best and thank you for the lovely post
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam za članak, baš mi je drago! Sad ga brzo idem pogledati članak, a i ove fotkice kojima nam daješ uvid u svoj dom uvijek me iznova zadive!

    OdgovoriIzbriši
  9. I just went over and read your article and it was wonderful Nely! I love it what you said about staying true to what we love and not going with trends. That's what I love about all of the blogs I love, is that everyone finds happiness in their own way.
    The photos you took of your home are so beautiful and I felt so comfortable visiting. I know I would be happy to live in your gorgeous space my dear.
    hugs from here...

    OdgovoriIzbriši
  10. I'm so happy for you, Nely. This couldn't happen to a more sweeter person. Your home is so lovely, and you have made it a cozy place for your family. I love the pillow "you are my sunshine." I used to sing that to my kids when they were little, so this brought a big smile to my face. Yes, magic is something you make. The coffee pillow I like because I LOVE COFFEE! You're right, Nely, it's the little things that make a home beautiful.

    This is wonderful news about your article.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni su tvoj dom i vrt kao san - toliko nestvarno lepi... Čestitam ti od srca na objavljenom članku... :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za članak Nelyce, baš mi je drago! Tvoj blog je uvijek inspirativan i prekrasan, i zaslužuje svaku pohvalu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve pohavle...Tvoj talenat je neosporan..

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Nely, jako me razveselio ovaj članak i iskreno ti čestitam !! Zaslužila si ovakvo predstavljanje i još više od toga ! Svaki put uživam kada dođem na tvoj blog i kao da mogu osjetiti atmosferu tvoga doma i vrta koju kroz krasne fotkice dijeliš sa nama. Puno pozdrava ti šaljem, pusa !

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Nely cesttam ti na clanku :) Uzivam svaki put posjetiti tvoj blog,volim citat tvoje postove i gledati prekrasne fotografje tvog carobnog vrta i prekrasnog doma,punog topline.Puno pozdrava ti saljem

    OdgovoriIzbriši
  16. Big congrats dear !!!! Your photos are always amazing !!! Have a beautiful day !xoxo
    Vicky

    OdgovoriIzbriši
  17. Just found your blog and read your latest post. Your pictures are absolutely beautiful. All so inspiring and a pleasure to read too. Thank you. Imogen x

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga moja Nel, baš se radujem da ti je posvećen članak. Čestitam!
    Smatram da zaslužuješ još više, jer su tvoj blog i magija na njemu jedinstveni!
    Pozdrav i poljubac! <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Love the vintage details at your home, dear Nely!

    OdgovoriIzbriši
  20. Čestitam ti draga moja Nelyce i ti si zaslužila i mnogo više.Tvoj blog je odmor za dušu i oči i svratim ovde, kad god mi je potrebna hrana za dušu. Grlim te:))

    OdgovoriIzbriši
  21. Post za pamćenje i kompletan za pinovanje! Radujem se, radujem :-)

    OdgovoriIzbriši
  22. Diiiivan clanak, procitala sam ga odmah cim je objavljen, cestitam ti i ovde, draga... divno je sto se neko setio da napravi takav prilog jer ti to sigurno zasluzujes. Znas koliko volim tvoj kutak i carobni vrt, hvala ti sto nas uvek iznova inspirises i svaki dan ucinis posebnim kad god navratimo na tvoj blog... puno poljubaca!:)))

    OdgovoriIzbriši
  23. Kako divne fotografije i atmosfera! Uživanje je gledati ih! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Jako mi je drago. Tvoj je dom prava kulisa za romanticne i sanjarske duse. Ima neopisiv sarm koji zraci sa svake fotografije. Izgleda mi nestvarno lijepo i i chick.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...