četvrtak, 18. rujna 2014.

I jesen ima neki poseban sjaj..





Nevjerojatno je nakon dugo dana kiše i sivila uhvatiti malo sunca i biti vani.Vrt je zaodjenuo jesenske boje,a stari vrtni stol dobio je napokon svoju prvu jesensku dekoraciju..



Čini se da ove godine  nekako kasnim sa svime ,malo sam u vrtu jer kiša caruje,a kada uhvatim dan poput ovoga današnjeg,  tek tada vidim svu prštavost,razbujanost i ljepotu jesenskog sjaja koji me zaokupi,tada jedva čekam uhvatiti se posla,pomiješati ugodno sa korisnim i jednostavno uživati,postaviti sve na svoje mjesto i  hvatati daljnji tempo.











Vrt uvijek donosi onaj posebni mir,ponekad je tako neophodan..nadam se da ću dio toga mira prenijeti i na vas dragi moji..želim vam lijepe dane sa puno sunca,..sigurna sam da ih osjetite i sjaj koji jesen nosi sobom.


24 komentara:

  1. Thanks for sharing your wonderful autumn pictures...also in this time of the year the garden gives us so many beautiful things!

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear,yes the autumn garden are so beautiful!

      Izbriši
  2. Dear Nelly, you found the honey late summer light out there and captured it in your pictures. Wonderful and a very lovely decoration!
    Have sun and happy days
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogled na tvoj vrt zaista donosi blagost i mir!
    Fotke su vanserijske, naročito ona sa paukom i paučinom. Jednom rečju fantastično!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Vesna,fotke nastaju brzinski,voljela bih se malo više posvetiti svemu,ali stišću me obaveze..pozdrav ti leti!

      Izbriši
  4. prekrasne fotografije kao i uvijek...i tebi želim lijepe jesenje dane...volim onaj miris jeseni...ima li neka sorta cvijeća koja je baš pogodna za sadnju u jesen? imam malo slobodnog prostora u vrtu.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana..što se tiče sadnje na malom prostoru,najpogodnije su raznovrsne lukovice koje se sade upravo sada,a na proljeće očekujte krasnu cvatnju,naravno mogu se saditi i maćuhice te razne druge trajnice koje ne zauzimaju puno mjesta..veliki pozdrav!

      Izbriši
  5. krasna je jesen u tvom vrtu, nely! čekala sam na tvoje postove

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je,.evo tu sam sada i krećemo dalje,vrt,dom,i od svega po malo :)

      Izbriši
  6. ihre dekoration ist sooo schön!!! ich liebe die blumen, besonders die herbstanemone!!! angie

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepo... Nadam se da će ova tvoja ljubav prema prirodi, nagnati još neke ljude da se bave cvećem i biljkama uopšte. Meni bar, deluje tako zarazno. I ja kradem svaki sunčan dan za poslove i uživanje u svojoj bašti, tako da te potpuno razumem. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely autum feelings <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno, jedva i ja čekam ukrasiti svoj, postaviti bundevice svih različitih oblika, vrijeskove i ostalo

    OdgovoriIzbriši
  10. Jesen je moje najomiljenije godišnje doba, oduševljavju me njene boje i mirisi pristiglih plodova i svo to spremanje zimnice me jako verseli...jeste ima posla oko toga ali kad se okreneš a iza tebe pun špajz svega po malo.
    Kod nas ima tih malih bundevica ali nisu tako lepe kao tvoje i nisami ih ni kupil, inače ih jako volim.
    Drago mi je da mogu ponovo da čitam tvoje postove i gledam tvoje lepe slike.
    Draga Nelyce, šaljem ti topli virtualni zagrljaj.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nedostajale su fotografije tvog divnog vrta. Drago mi je da ponovo mozemo uzivati u njima i jesenjoj atmosferi. Ova fotografija paukove mreze mi je prelijepa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoj vrt je uistinu idiličan! Uživam u fotkicama!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasne fotografije iz tvog carobnog vrta :) Volim boje jeseni.Jedva cekam sljedeci post :) Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  14. So lovely autumn pictures...always so much inpiration! Beautiful as always...
    Love Titti

    OdgovoriIzbriši
  15. Nely,
    That is one of the prettiest spider webs I've seen. Yes, Autumn is here, and I love everything about it. The last picture with the seashell is very nice. I hope you enjoy the Autumn days. It's always a pleasure to see your garden, Nely.

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  16. Nely, que imagens maravilhosas! Manuela

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivan post!! Odusevljena sam! Zaista ne znam koja je slika ljepsa od koje.

    OdgovoriIzbriši
  18. Tvoj vrt je prekrasan u svako doba godine pa i u jesen koja sigurno ima neki poseban sjaj. Jako su mi lijepe sličice, a posebno me se dojmila paučina, mir tvoga vrta si svakako i na mene prenjela u ovo sunčano poslijepodne. Veliki pozdrav ti šaljem draga Nely !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...