nedjelja, 28. rujna 2014.

Lijena nedjelja..



Nedjelja je..jednostavno tjeram samu sebe pisati vam o nečem konkretnom,ali misli mi ne daju smisleni ton,lijena sam prilično,tako je dobar i taj osjećaj lijenosti i uopće  dopustiti ga samoj sebi ponekad, nakon svakodnevne rutine ...sigurna sam da je jesen stigla jer baš osjećam lagani hod i blagu melanholiju.







Vrijeme jeseni donosi u dom boje,mirise,okuse.. iskreno volim sve te male čari jeseni sa velikim učinkom,volim svoju prvu turšiju stavljenu u tegle,pekmez od šljiva zamirisan rumom,ukus svježe jabuke,miris pečenog keksa i čaja sa cimetom dok pod dekicom listam i tražim poneku novu,dobru ideju.





Sutra je novi dan,lijenost ostavljam nedjelji hvatajući novi zamah dalje..jesen sam pustila u dom,sa toplim zrakama sunca babljeg ljeta i svježe ubranim hortenzijama i  granama zrelog šipka,male čari jeseni..,uživajte u ovim danima sa suncem,lijep novi tjedan vam želim!



22 komentara:

  1. wunderschöne bilder!!! einen schönen sonntag wünscht angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši
  2. So wonderful and autumnal feeling looking at your photos Nely! Your posts are always so sweet!
    Have a nice week!
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna jesenja inspiracija... puuuno lepih pozdrava vam leti!:))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne slike, puno lijepih i simpatičnih detalja...

    OdgovoriIzbriši
  5. Was sind denn das für wunderschöne Gesichter in den Einmachgläsern?
    Deine Bilder sind immer so herrlich anzuschauen!
    Herzliche Grüsse
    Carmen

    OdgovoriIzbriši
  6. lijepa je takva jaka crvena boja u tvom interijeru, to volim kod tebe

    OdgovoriIzbriši
  7. Your photos are so lovely - I love berries in the vase, hortensias in all colours and pancakes - they are my favourites! Your idea with the marmelade heart is so nice :)
    Have a nice week,
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  8. Olá!Que delicia de post .Amei as imagens!Beijos

    OdgovoriIzbriši
  9. Dear Nelly,
    your fall is beautiful! Looking at your pictures has always the taste of holidays!
    Have a wonderful time
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  10. Kak je slatka ova nasmijana zimnica. Vidjela sam to već u Budimpešti ali zaboravila sam to napraviti svojoj. Moram zapamtiti sa sljedeći puta.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam uživala čitajući tvoje "lenje redove". Potrebno je opustiti se, prihvatiti ritam koji nam priroda zadaje i ne žuriti. Juče sam se divno provela berući šipurak. Toliko radosti (sa mojim voljenim Ljubišom) da mi donese branje plodova u bockavim granama, nisam ni slutila da je moguće. Al' valjda je sve stvar trenutka. Ovo kažem jer vidim gore onu fotku sa nekoliko grana šipurka:) Divan je i ovaj tvoj post. Uvek se lepo odmorim kada dodjem kod tebe:) Šaljem ti puno toplih pozdrava >3

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja sam juce uzivala i odmarala cijeli dan ,nedelja je za men dan za odmaranje i punjenje enrgije za radnu sedmicu ;) Preljepe jesenje fotografije.Saljem ti veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  13. Du zeigst den Herbst von seiner schönsten Seite!!! Vielen Dank auch für deinen lieben Kommentar.....Gruß Dani

    OdgovoriIzbriši
  14. Ova lica u teglicama su me oduševila! Guštala sam i u ostalim fotkama, divne su

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Nely kod tebe je i turšija posebna :), koja odlična ideja napraviti ovakvu veselu zimnicu, pa pekmez-srce na finim palačinkama, i onda još u svemu tome uživati u ovom lijepom vrtu. Divno je !

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely post!!! Happy autumn, dear Nely!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  17. Odmor za dušu su tvoji postovi...kiss

    OdgovoriIzbriši
  18. Nely,
    Pickles in jars and plum jam - YUMMY! Sometimes I have pickled cauliflower and carrots, and it is sooo good. I like how you made the jam heart shaped. And your white pumpkin is sweet. Apples tell me that Autumn is here. This is such a lovely post, Nely.

    It's already October!

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  19. Jedva danas nađoh ove male bele bundevice...kod tebe je sve lepo a nedeljom treba čovek da bude lenj...jer čeka ga ponedeljak i novi radni dan..Mi imamo ovo miholjsko leto već dve nedelje i uživali smo u njemu više nego ikada. Zagrljaj za tebe.

    OdgovoriIzbriši
  20. Kakvi preslatki detalji. Ne mogu se nagledati :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Prava jesen...nikakva lijenost se ne osjeti već sve pršti od kreativnosti i jesenje ljepote!

    OdgovoriIzbriši
  22. Just beautiful...lovely!
    Have a nice weekend and take care,
    Titti

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...