ponedjeljak, 17. veljače 2014.

Visibabe..proljeće na vidiku!


Sa pojavom prvih visibaba u vrtu,uvijek mi dođe neka posebna nježnost,vrt se polako budi, a visibabe su  prvi  pravi znak za to da je proljeće na vidiku.Jednostavno ih volim..,nema kutka u vrtu gdje im se bijele glavice ne pojavljuju,ali ipak najdraže su mi kada ih skupno presadim u kakvu posudu ili kada se kočopere iz starih cipela..



Visibabama se uvijek divim bez zadrške,toliko,krhke,nježne a zapravo jake i postojane sa pravom gracioznošću pravih dama,jedino mi je uvijek to njihovo ime bilo prejednostavno ,ali ime im ne umanjuje ljepotu to sigurno.

Veljača je donijela krasne dane,šetajući kroz vrt ,polako ali sigurno pravim prve planove,svaka godina donese nešto novo u vrtu, a ova godina donijela je pregršt visibaba,a dalje..hmmm bit će opet lijepo to je sigurno,što će biti novoga, neka to ostane za neki novi post...uživajte u visibabama,proljeće je na vidiku to je sigurno!





Broj komentara: 29:

  1. Mnogo ti je lep lak za nokte, to moram da primetim, a i visibabe, kao i ostali detalji.

    I kod nas su krenule, radujem im se kao dete, naročito kad ih vidim u šumi. To mi je nekako posebno, ne znam zašto. Valjda zato što su uvek bile asocijacija na nešto lepo, novo, mirisno, na buđenje i emocije.

    A za onu kravu koju si videla kod mene i rekla da bi volela da je imaš u bašti(ne znam da li si pročitala), moj predlog je da konstrukciju napraviš od žice, zasadiš neku puzavicu koja će je pokriti. Sad je pravo vreme za to. Proleće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nataša,drago mi je da ti se sviđa lak,obožavam ga i ja..uhhh obožavam visibabe i ja im se radujem strašno.
      E ovo ti je odlična ideja za kravu sa žicom,usvajam prijedlog,hvala ti puno..kiss!

      Izbriši
  2. Deine Bilder sind wunderschön!!!!
    GlG Christina

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ih nemamali mi je bilomnogo lepo da gledam ove tvoje predivne kombinacije na fotkama :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. U have spring-looove,we too :-) Have a nice time!!!
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne su! Ja sam baš jučer otišla u podužu šetnju i divila se poljima punih visibaba, nabrala sam si stručak iako znam da ih se ne bi smjelo brati jer su zaštićena vrsta, ali nisam mogla odoljeti :) I mislila sam da će se danas nastaviti lijep i sunčan dan, a ono kiša i snijeg...uh...željno čekam proljeće i radove u vrtu!
    Fotka sa starim cipelama, gnijezdom od granja, kućicom za ptičice i starim ciglom...oduševila me!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Especially the snowdrops in the old shoes...that's really fantastic. We also have a mild winter in our country, just like in yours. I don't mind, I hope spring will come soon.

    I am so happy your translator works again! Thanks for reparing!

    Sending hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  7. nely, kod tebe je kao u raju!
    krasne slike, krasno uređen vrt, opći dojam je ...prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
  8. So artistic your photos Nelly! We don't have snowdrops here and I love them so much! You have created an amazing photoshoot, I truly enjoyed it! It's always a pleasure visit you!
    Hugs, Olympia

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna ideja sa starim cipelama,a visibabe su prekrasne,nezne,raduju me kad god ih na pijaci vidim.Nemam bastu,samo terasu pa pomalo i zavidim svima Vama sa bastama,kako mozete da uzivate u svakakvim biljkama ;)
    a i lak za nokte ti je divan,kiss :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivne su. Pokazala si nam opet predivne ideje. Ova s starim cipelama mi je bas super :) I ja moram do moje baste uskoro, nadam se da cu i ja naci koju visibabu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Absolutely beautiful snowdrop pictures , the little white flowers are always a welcome sign of spring – a promise that winter is almost over :)
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  12. Obične visibabe, a tako čarobno djeluju u svim tvojim kreacijama. Ne znam koja mi je ljepša, možda ona u cipelicama malčice vodi

    OdgovoriIzbriši
  13. Allerliebst. Die zarten Schneeglöckchen sind jedes Frühjahr eine besondere Freude, denn sie eröffnen nun den Blumenreigen.
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasne fotkice iz tvoje baste, bas je dobra fora sa starim cipelama i jedva cekam da vidim sta si nam jos lepo novo pripremila... ljuuubac!:)))

    OdgovoriIzbriši
  15. Nely,
    I have always thought the snowdrops were beautiful. It sure looks like spring is on its way. The purple glass ball is so pretty. Purple is my favorite color, did you know? I bet you can't wait to get started on your garden. Your painted nails are so pretty, Nely.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  16. Iz svake riječi, svake slike, osječa se tvoja ljubav prema cviječu, vrtu, lijepim detajlima. Meni si uvjek navdih i inspiracija. A zvončki su zaista nešto posebno. :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako ti sve lepo ukomponuješ... ne znam dal su lepši aranžmani ili fotografije :)))
    Moje visibabe su isto procvetale, al ja nemam ideje, samo ga gledam :(

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako lepe fotke!
    Nely, jesi li ih sadila u stare cipele kao lukovice ili si ih sada presadila? Ja imam u cipelama čuvarkuće, a sviđa mi se ova ideja sa lukovicama... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Miki,presadila sam ih u cipele čim su krenuli izboji da će cvjetati,one su savršene da se presađuju u toku cvjetanja ,rijetko koja lukovica to podnosi.

      Izbriši
  19. Ja ne mogu vjerovati da je ova zima toliko topla... račun za grijanje me ugodno iznenadio. Neke od mojih visibaba procvatu već oko Nove godine, a sad ih ima i na drugim mjestima u vrtu. Sve je krenulo, samo da ne bude jakog mraza. Mislim da bi ih već moralo biti i u šumi i svakako ću ovaj vikend odšetati u šumu da provjerim.

    OdgovoriIzbriši
  20. i ja ih sve češće viđam, jedva čekam proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  21. Prelijepi post posvecen lijepim visecim bijelim Damicama.. vjesnicama proljeca.. i slike tako proljetno njezne, vec se veselim setnji tvojim vrtom.. lijepi pozdrav Nelyc!

    OdgovoriIzbriši
  22. Krasan post o visibabama i kod nas su procvijetale,sad jedva cekam proljece i da sve procvijeta i pozeleni.Uzivala sam gledajuci divne fotografije ,ljep pozdrav draga :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Divne fotkice iz vrta, na trenutak sam i ja osjetila pravo proljeće. U nedjelju sam u gorju vidjela prve visibabe i jako sam im se razveselila, a nadam se da će nas i pravo proljeće uskoro svih razveseliti kao i nova šetnja po tvome vrtu ! Veliki pozdrav i zagrljaj ti šaljem !

    OdgovoriIzbriši
  24. Fotke su krasne, posebna je ona sa starim cipelama. Kod mene cvjetaju već i mini irisi, narcisi i zumbuli. Barem u ovom tmurnom vremenu malo boje

    OdgovoriIzbriši
  25. Mila nely,
    fotkice su carobne... lijepo vrijeme i toplo suncu su zaista ostavili traga i vec uranjeno proljece je na neki nacin stiglo... Tvoj vrt je caroban, ti ga svojim radom, trudom i ljubavlju cinis posebnim i vjerujem ti da jedva cekas da sve u potpunosti zazeleni...

    Uzivaj mila!
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
  26. Beautiful photos❤️❤️❤️
    Have a great weekend;)

    Hug Camilla
    Norway.

    OdgovoriIzbriši
  27. Ne znam u šta bih pre pogledala... u visibake koje obožavam ili u kolače na koje sam slaba... Divne su fotke :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...