utorak, 21. svibnja 2013.

Romantični radni kutak..


Ovoga puta nadovezujem se na prethodne postove..kroz osvježeni radni kutak,božure i receptom za tortu.
Krenimo redom..prije otprilike godinu dana objavila sam post u kome sam vam pokazala tada novu izrađenu zidnu policu za radni kutak,tada je nedostajao radni stol i stolica u bijeloj boji.Evo napokon cjelina je zaokružena,bijela zidna polica i dalje je na istom mjestu,radni stol u boji jelovine dobio je  premaz bijele akrilne boje zajedno sa stolicom.

A romantika iz naslova..za nju su se pobrinuli božuri.Želeći iskoristit božure na vrhuncu svoje raskoši,bili su mi dovoljna inspiracija za romantiku i  u ovome radnom kutku,njihove pastelne boje savršeno se uklapaju uz detalje na stolu.Božuri me nekako prate iz posta u post od kako su počeli sa cvatnjom,tako su i ovoga puta zabljesnuli svojom ljepotom,još koji dan i polako cvatnja prestaje,..svaki puta poželim da su barem malo dugotrajniji tako su mi posebno lijepi.





Sada stvarno mogu reći da mi je ovo postalo omiljeno mjesto na kojem je moj romantični duh došao na svoje u potpunosti.Ugodno mjesto za rad,za promišljaje i stvaranje novih ideja.
A kada sam kod novih ideja,u nekom od slijedećih postova pokazat ću vam što se od njih novo izrodilo,trenutno smo u projektu  zvanom molerski i zidarski radovi u kući,zatrpani ispremještanim stvarima,raštrkani u neredu, ali u nadi da ćemo neku novu ideju koju imamo dobro znati realizirati..držite nam fige!
Ovaj radni kutak je trenutno jedino mjesto koje je ostalo nedirnutim s obzirom na posao u kojem se trenutno nalazimo..vjerujte mi ovo je prava mala oaza,pored vrta u kojemu bi bijeg bio moguć da nema komaraca.






                                                                       a  sada torta!!


     

Svečana torta od lješnjaka

Biskvit:
125 g omekšalog maslaca
150 g šećera
1 burbon vanili šećer
4 jaja
200 g brašna
1/ 2 vrećice praška za pecivo
125 g tostiranog,mljevenog lješnjaka
125 ml mlijeka

Za premaz pečenog biskvita 4 žlice nutelle

Krema 1.
500 ml mlijeka
1 omot pudinga od vanilije + 2 žlice škrobnog brašna
100 g šećera u prahu
200 g maslaca

Krema 2.
 3,5 dl mlijeka
3 žlice škrobnog brašna
1 žlica nutelle
1,5 dl slatkog vrhnja
50 g tostiranog,mljevenog lješnjaka
70 g šećera u prahu
 Oslikana biskvitna rolada po  ovome receptu Tamare sa bloga Ave dulcis
Sezonsko voće po želji,jagode,maline..

Ukupnu količinu lješnjaka istostirajte u pećnici,sameljite,te odvojite 50 g sa strane.
Pjenasto izmješati omekšali maslac sa obje vrste šećera,dodati jedno po jedno jaje,dodati brašno pomiješano sa praškom za pecivo,mljeveni lješnjak i mlijeko.
Smjesu izliti u kalup 26 cm prethodno premazan masnoćom i posut brašnom,peći na 180 C oko 40 min.

Ispeći oslikanu biskvitnu roladu i prohladiti je.

Za prvu kremu od ukupne količine mlijeka oduzeti 2 dl u kome razmutiti puding i škrobno brašno,zakipiti ostatak mlijeka i ukuhati smjesu,kuhati do gustoće.Pokriti plastičnom folijom i ostaviti hladiti.
Posebno pjenasto mutiti maslac i šećer u prahu,dodati ga u prohlađenu kuhanu kremu,te dobro sve ujednačiti da se dobije fina vanili krema.

Za drugu kremu od ukupne količine mlijeka oduzeti 1 dl,razmutiti u njemu škrobno brašno,zakuhati u kipućem mlijeku do gustoće,pokriti prozirnom folijom i ohladiti.
Posebno čvrsto ulupati slatko vrhnje dodati nutellu,mljevene lješnjake i na kraju dodati u prohlađenu kremu.Sve zajedno dobro izraditi u čvrstu kremu.

Filovanje:

Biskvit prepoloviti,donji dio premazati nutellom.
Oslikanu roladu izrezati na trake,za oko 2,5 cm višlje od ukupne visine biskvita.
Na premazani biskvit nutellom staviti dio prve vanili kreme,prekriti ju drugim dijelom biskvita,od gore i posebno uokolo dobro omazati ostatkom vanili kreme.Trake oslikane rolade postaviti uokolo biskvita kao obruč,lagano pritiskajući da se traka zalijepi za kremu,povezati vrpcom da bude čvršće i staviti na 30 min. u hladnjak prije stavljanja tamne kreme.
Nakon 30 min. staviti i tamnu kremu,naravnati ju od gore,zatim poslagati voće,jagode ili maline.
Dodatno ukrasiti bijelom i tamnom čokoladom,po želji tostiranim sjeckanim lješnjacima.Nakon što se prohladi samo uživati!


Broj komentara: 39:

  1. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. I love your pictures and thanks for the recipe
    ♥doris

    OdgovoriIzbriši
  3. Uopće ne sumnjam da ćete realizirati svoje ideje! I jedva čekam vidjeti! Kutak je toliko divan, bit će u svako godišnje doba, no božuri su priča za sebe... krasan ugođaj i u kućici i u vrtu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful home office! I guess it's nice to work there:)
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh Nely, your pictures are incredibly beautiful, what can
    I say? Your home office is cosy and feminin !
    Have a lovely day and thanks for the recipe. Is it easy ?

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijep kutak, divne njezne boje. Preslatka mi je tackasta solja :) Bozuri su zaista krasni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti sama sebi gradiš svoju osobnu bajku! Prekrasno je Nelly, sve! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nely,
    tvoj radni kutak je caroban, neodoljiv, romantican, svijetao, topao.... najradije bih se i ja smjestila u njega.... prekrasan kutak doma, zaista! Bozuri su i meni predivni, bojom, teksturom, ljepotom, i takodjer mi je zao sto su tako brzo na izmaku....
    Tortica je san snova, i mozda bude i moja rodjendanska, jer mi po mnogo cemu odgovara :-), ma znas ti to....
    Veliki ljubac ti leti!

    OdgovoriIzbriši
  9. Božuri su predivni :) a torta za prste polizat!

    Poslovni kutak je savršen za sanjaranje i nove ideje!

    OdgovoriIzbriši
  10. Just discovered this site through Google, what a pleasant shock!


    Cccam Server | Cardsharing | Cardsharing Server | Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdgovoriIzbriši
  11. Love your peonies and cake, Nely;)
    hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  12. Kad vidim tvoj radni kutak dođe mi da plačem.Ja svoj ne smijem nikome ni pokazati a kamoli slikati.Kod mene vlada kreativni nered.Možda i zato što se nalazi u mojoj radnoj sobi u koju nitko osim mene ni ne ulazi.
    Božuri prekrasni.Obožavam ih,pogotovo crvene.Torta izgleda primamljivo a fotografije su ti prekrasne ,kao i uvijek.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je jedan savršen, inspirativan kutak za rad u bilo kojem pogledu... Romantično, slatko, originalno, s filozofijom recycle and reuse, definitnivno nešto što bih i sama odabrala! A torta? Ima li riječi za opisati nešto tako savršeno?? Pre pre Ilina

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelijepo, romantično i što je vrlo važno- funkcionalno! Božuri su božanski, savršeno su se svojom nježnom bojom uklopili u ovaj kutak...zanimljivo je koliko kod mene kasne sa cvjetanjem, tek su sada u malom pupoljku, jedva ih čekam... Torta je, ah, što da kažem, dobro je da sam upravo večerala:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Liebe Nely,
    die Pfingstrosen hast Du ganz wunderbar in Szene gesetzt. Ich liebe diese Blumen!
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  16. Praktican kutak s touch'notom Nelycine romantike.. a pomalo i znatizeljno ocekujem taj kucni preokret o kojem pises i drzim fige da bude cim prije realiziran.. a da mogu rado bi dosegnula buket mirisnih bozura.. i tvoja izuzetno lijepa torta svojim slasnim sastojcima osvaja.. uzitak za nepca i okeca..
    Ljubac leti!

    OdgovoriIzbriši
  17. How beautiful! Your workspace is wonderful, neat and inspiring. You have so much style
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  18. Božanstvene fotografije tvog preslatkog kutka i zaista presladak recept :))

    OdgovoriIzbriši
  19. kao što sam i mislila, torta je fantastična, jako primamljiva
    tvoj radni kutak je uistinu romantičan i jedva čekam vidjeti što su vaše (tvoje i tvog supruga) vrijedne ruke napravile

    OdgovoriIzbriši
  20. Lješnjak torte me 'ubijaju'... prekarasan ti je kutak.

    OdgovoriIzbriši
  21. Torta je fantasticna :) Kutak ti je predivan,pravo romantican,polica ti je divna .A bozuri ocaravajuci,i meni je zao sto samo kratko cvijetaju,moji jos nisu posli cvijetati :)))))

    OdgovoriIzbriši
  22. Prvo sam htjela komentirati nešto s početka, ali čim sam vidjela tortu odmah sam sve drugo zaboravila :)) Krasan recept! Morat ću je jednom isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  23. Torta je fenomenalna i baš me se dojmila, pravo umjetničko djelo okusa i izgleda ! A božuri tek, ...., baš su mi prekrasni !

    OdgovoriIzbriši
  24. Apsolutno je romantičan i lep, nema šta, ali ne mogu da gledam ovu tortu i da mislim o romantici, jer bih je smazala u trenu! Znam da ova izjava nije romantična, ali torta je savršena i neodoljiva i u svakom slučaju budi lepa osećanja... stvara zazubice... daaaaa...

    OdgovoriIzbriši
  25. Torta je baš raskošna, mora da je smazana u jednom dahu.
    Božuri su se raskalašno a u isto vreme raširili u svojoj lepoti po vašoj kućici, koja lepota i romantika!!!

    htela sam ove godine da posadim božure ali sam odustala a sve zbog proklete vode. Kratko cvetaju a posle ih treba zalivati kao i sve;.(

    OdgovoriIzbriši
  26. Hello Nely ,her home is so beautiful, I love the.Love grettings Edith.

    OdgovoriIzbriši
  27. O, kakav divan radni kutak!
    Nije stvar u tome imati prostora, već imati mašte i kreativnosti, bravo za tvoju romantičnu dušu.
    prelepe fotografije, i dobar recept, i na kraju u celini, savršen post :)

    OdgovoriIzbriši
  28. liebe nely hallo i dobar dan

    die arbeitsecke ist perfekt. für dich. ich persönlich würde ein paar blaue akzente dekorieren, den
    blau ist neben schwarz, meine farbe. aber ich bin nicht du also bleibt die ecke so wie du sie magst.
    dafür ist die torte unveränderbar. am 1.werde ich die torte nachmachen für meine tochter ihren
    geburtstag. danke für dein bericht und die freude beim lesen und bilder betrachten. eine wonne.
    LG grüße dragica das drachenherz in blau

    OdgovoriIzbriši
  29. Božure obožavam, ali torta je SAVRŠENA! Baš sam neki dan radila tortu od lješnjaka, jako ih volim :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Acabei de conhecer o seu blog e achei encantador!!!Visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdgovoriIzbriši
  31. Ne znam šta mi je ovde lepše....ali torta me je očarala.....Grlim te Nelyce moja i što god da radite neka vam je srećno!!

    OdgovoriIzbriši
  32. Ko iz časopisa...sve je tako lijepo i s ukusom

    OdgovoriIzbriši
  33. Your work space is so nice, Nely. I love the pink polka dot cup, the peonies, the frame, and all the PINK!

    I think I would stay here for awhile just creating.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  34. kutak je prekrasan. šeteta što nemam bozure jer su divni a voljela bi ih imati jednom

    OdgovoriIzbriši
  35. prekrasne slike, ideje, tvoje umijeće , tvoj talent, maštovitost, smisao za lijepo, uredno, precizno.... jednostavno nemam riječi za sve to opisati! danas sam slučajno otkrila tvoj blog i ne skidam se sa njega evo već 2 sata.....ovu tortu ću sigurrno probati, već za vikend, jer izgleda božanstveno! sve pohvale tebi, svaka stvarčica , biljka, cvijet, na tvojim slikama priča mi priču.......pozdrav iz Splita

    OdgovoriIzbriši
  36. prekrasne slike, ideje, tvoj talen za lijepo, maštovito je neopisiv.....svaka stvar, biljka, cvijet, pričaju nam priču, sa svake fotografije......sve pohvale! a torta me toliko mami da ću je probati već ovaj vikend, hvala na receptu....pozdrav iz Splita

    OdgovoriIzbriši
  37. Odlične slike, kutak ti je stvarno jako zanimljiv, odlične ideje ti padaju na pamet. hotel subotica

    OdgovoriIzbriši
  38. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...