utorak, 14. srpnja 2015.

I love blue..


Ljeto,sunce i plava hortenzija moji su mali posebni razlozi za sreću.. a zašto baš plava hortenzija ima toliko posebnosti za mene,vjerujem da se mnogi  baš to pitaju.Odgovor je vrlo jednostavan, jer  plava hortenzija simbolizira,srdačnost maštu i sanjarenje.
Dobro me opisuje u mnogome.







Jednog dana prolazeći gradom,poželjela sam pozvoniti na vrata totalno nepoznatih ljudi,kojima je ukras ispred kuće činio ogroman grm plave hortenzije,i pitati ih za koju grančicu za sadnju...to sam i učinila,iako činilo se šašavo.
Na vratima se pojavio stariji gospodin,zbunjeno me gledajući dok sam ja referirala koliko volim plave hortenzije i da upravo ovakvu plavu ljepoticu čiji su cvjetovi tako neobično plavi i čipkasti nisam dugo srela.
Gospodin žurno odlazi po škare a ja dobih na dar buket plavih hortenzija onako neočekivano, za pelcere zaželi mi svu sreću,i moj dan je bio ispunjen.Moja sreća je bila neopisiva kada sam prošetala sa punim cekerom iz kojeg su izvirivale plave ljepotice,a nove grančice su već zasađene u kalju.











U mojoj mašti dani su katkad plavlji od običnih,sanjarim budna a ljeto mi tako daje dobar razlog za to..sjedim u nekom kutku svoga vrta,gledam cvjetove hortenzija i ipak mislim ona plava je najposebnija.
Ljeto,sunce i plava hortenzija..jednostavno "I love blue..


Broj komentara: 27:

  1. Divno je kad čovek nadje mir u srcu i duši.Uživaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful blue, lovely photos!
    xx
    CamomilaRosa

    OdgovoriIzbriši
  3. How sweet....!! I also like the blue hortensia.

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  4. Nely kod tebe uvijek bajkovito i prekrasno, uživaj u svom prelijepom vrtu (nadam se, da nema komaraca)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan blog, fotografije su odlične!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, so beautiful... I hope it will grow well in your garden!

    Love from Ida, Norway.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoj vrt i tvoje hortenzije me uvijek oduseve iznova. Veliki pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno, mada ja više volim tamno ružičaste koje također moram popikati na jesen...:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tellement magnifique ! Les photos sont très très belles ! Les hortensias sont les fleures une des meilleures :)

    bonne été

    xxx Maria xxx

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako je divno kod tebe! Uvek se iznova oduševim... :)

    OdgovoriIzbriši
  11. I love blue too, Nely. Your hydrangeas are so pretty. These are lovely, soft pictures.

    Happy September days.

    love, ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  12. Your hydrangeas are so beautiful !!
    Greetings

    OdgovoriIzbriši
  13. ..... and I love your lovely hortensias! Your pictures are stunning!!!
    Lovely hugs
    Molly

    OdgovoriIzbriši
  14. I love blue, too.

    Prsten ti je jako lep i nisi uradila ništa šašavo što si tražila pelcer, jer bih i ja isto to uradila bez imalo ustručavanja. Kod nas je tako nešto moguće i to nam je dobra strana.

    Pelceri će se primite a boja joj jeste neobična, jako i to sam primetila.

    OdgovoriIzbriši
  15. Das ist einfach nur zauberhaft, so leicht und schön! Herzliche Grüsse, schickt dir Meisje

    OdgovoriIzbriši
  16. Les hortensias c'est l'une des plus jolies fleurs et ce bleu est magnifique ...
    A bientôt
    Laurence Au Coeur d'Autrefois

    OdgovoriIzbriši
  17. Fabulous! How sweet. I hope it will grow well in your garden!

    OdgovoriIzbriši
  18. Just popped on over to see if you posted lately. I really like your new Header, Nely, and especially the quote. : )

    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  19. Poštovana Nelice,
    nadam se da ste dobro,jako nedostajete, želim Vam svu sreću i dobro zdravlje

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Nelice, evo i mene na Bloggeru. :) Prva destinacija bio mi je tvoj blog koji jako volim još od prvog dana kada sam naletjela na njega. :) Vidim da te dugo nema s novim postom, nadam se da si dobro i da ćeš nastaviti dijeliti ovdje svoj komadić raja s oduševljenim čitateljicama. I ja sam jedna od njih već godinama. :*

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga Nelyce, Otkako pratim tvoj blog ,uživam u fotografijama i inspiriram se idejama .Već te dugo nema, nadam se da ćeš se javiti, želim tebi i tvojoj obitelji sretan Božić i svako dobro u nadolazećoj godini.

    OdgovoriIzbriši
  22. Nely, I was wondering if you are blogging any more? You haven't posted since July. Let me know if you create another post, and I'll be sure to put you back on my side bar.

    May you have much peace and joy in the new year, Nely.

    love, ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  23. Poštovana Nelice, želim Vam dobro zdravlje Vama i Vašoj porodici... da nam se ubrzo vratite sa Vašim fenomenalnim blogom.... nedostajete ... Srećna Nova godina i svako dobro

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...