ponedjeljak, 16. lipnja 2014.

Romantična transformacija..



Za ovaj post "kriv" je jedan susjed,jedan stari bicikl, i  želja da vrt postane jedno malo što romantičnije,oku i duši ugodno mjesto.
Zašto bi jedan susjed bio kriv za moj post?..jednostavno, prije neki dan začuje se  zvono na vratima,stoji susjed sa starim biciklom pred sobom i riječima :
- "Evo,ja znam da ćete vi znati što s njim,star je ali očuvan,bicikl je vaš!"
Na svu moju radost plavi bicikl dobio je društvo.


Par poteza čišćenja četkom,a onda par poteza kistom sa bijelom bojom i to je bilo to,bijeli bajk kakav sam priželjkivala za svoj vrt.Dobili smo mi njega,ali i on nas,potrudila sam se da zasja onako romantično sa torbom punom bijelih margareta,korpom  nježno roza pelargonije i hortenzijom,stari sat,par natpisa i evo ga romantična transformacija,jednostavna i uspješna u potpunosti.





Nekako imam osjećaj da mi je vrt ove godine posebno romantičan,svaki ali baš svaki kutak odiše nekom smirenošću,mislim da je to svojevrsna nagrada od vrta meni samoj za sav onaj neki loš period,jednostavno vrt je onaj koji me svojom jednostavnom ljepotom krijepi.



Bilo kako bilo, stari bajk je dobio svoje novo ruho,romantika se osjeti,hortenzije i ruže caruju,a inspiracije za dalje projekte u svemu ovome meni ne nedostaje..šaljem vam pozdrav i drago mi je da sve ovo mogu podijeliti sa svima vama,uvijek me istinski raduje vaš interes i lijepa riječ za sve ovo što radimo a radimo s ljubavlju.




Broj komentara: 27:

  1. Meni je ovo jednostavno neopisivo rečima. Naravno da je čovek znao kuda s biciklom ;) Želim ti mnogo lepih trenutaka u tom romantičnom vrtu...

    OdgovoriIzbriši
  2. The bike of your neighbor got a fantastic place in the garden. It gives even more romance in your garden, I can imagine it makes you happy!

    Sending hugs from Holland,

    Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ne vjerujem! Divan DIY, prekrasna ideja i tako to sve skupa izgkeda nevjerojatno! Bas sam odusevljena!!! Ali od tebe se ovako nesto i ocekuje! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan detalj ovako bijelo obojeno biciklo i ujedno kao drzac za cvijece, bas slatko sve. Puno mi je lijepa i kucica za ptice i mi imamo na listi projekat kucice za ptice, pa sakupljam ideje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan je, Nely. Ja sam upravo napravila neku instalaciju od stare vrtne stolice i lavora u koji sam posadila ljetnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljubav Nely,
    bicikl izgleda super! lijepo uređena!
    Ljubav,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  7. Das ist herrlich. So ei altes Fahrrad unterm Baum versprüht nostalgischen Charme pur. Die Bilder sind wirklich toll geworden!
    Liebe Rosaliegrüße

    OdgovoriIzbriši
  8. Koji dobar make-over! Odlično Nely, stvarno imaš smisla, mašte i super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh Nely, again and again and again I would like to sit there in the shadow of a tree and enjoy summer at your garden!!! It's so lovely and it's so very summer!!! The bicycle is wonderful. I have one in bamboo since years in my garden. It's fun!!!
    All the best and wonderful dreamy happy days
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. What a wonderful bike, Nely, and how nice of your neighbor to give it to you. The basket of pink flowers, the heart, and the clock adds a special touch. The white flower bush in your garden is gorgeous. You did a fantastic job painting the bike, and it really looks nice against the tree.

      love,
      ~Sheri

      Izbriši
  10. This turned out so beautifully dearest Nely! You have created a wonderful place in your garden for this sweet white bike to rest. Everything you do is always so lovely. What a treat for me to visit here and take it all in.
    sending hugs...

    OdgovoriIzbriši
  11. Preljepo draga Nely,KRASAN biciklo,romantika u tvom vrtu,divim se i tebi i tvom bajkovitom vrtu

    OdgovoriIzbriši
  12. Milla Nely,
    sa ovim divnim biciklom si zaista stvorila prekrasnu romanticnu atmosferu.
    Svaki detalj je perfektno uklopljen a slicice su predivne.
    Uzivaj mila!

    Lijepi pozdravi,
    Edina.

    OdgovoriIzbriši
  13. Great Idea! The bicycle has become a lovely eyecatcher in your beautiful garden.
    Hugs,
    Lucia

    OdgovoriIzbriši
  14. Divno Nely.Moj stari bicikl takodje ceka na red za restauraciju u bastenski detalj.Nikako muzu nije bilo jasno sto nisam dala da ga odnesu u staro gvozdje ali već je navikao na moje DIY radove al bas bicikl to mu nije jasno.Ja ne objasnjavam samo cu uraditi kad dodje vreme.Toliko ima poslova koji cekaju da se mislim hoce li ovaj zivot biti dovoljan za to.Prelepo i romanticno.Uzivaj u svom vrtu.:-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Oduševljena sam novim stanovnikom tvog vrta, susjed je znao kome će pokloniti stari bicikl i tko će od njega napraviti pravu romantičnu ljepoticu. Bravo Nely, dobro si rekla da ste dobili vi njega, ali dobio je i on vas i danas je sigurno sretan, lijepi, bijeli bajk ! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Divno si ga restaurirala i super se uklopio u tvoje okruženje. Prava romantika!

    OdgovoriIzbriši
  17. taj tvoj čaroban vrt!! može li biti romantičniji, čarobniji, ljepši.....

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful post... as always, dear Nely!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  19. hermosos todos los detalles de tu jardín y me encanta como ha quedado la bicicleta, una maravilla!!!
    Un fuerte abrazo.

    OdgovoriIzbriši
  20. Wonderful blog! So beautiful pictures <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Totally perfect dear,alwyas love love your garden !!! xoxo
    Vicky

    OdgovoriIzbriši
  22. Really romantic and beautiful pictures...
    Have a lovely summerday!
    Warm hug,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  23. Prekrasna transformacija! Gledam fotke i guštam :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Blago tebi Nely :) zaista si napravila predivnu romanticnu transformaciju :) uzivaj draga u svom prelijepom vrtu!

    OdgovoriIzbriši
  25. how much I love this post???? too much , wonderful pictures and set as usual dear Nely
    with love
    Susanna

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...