ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

Zimska inspiracija...hortenzije


Siječanj se polako primiče svome kraju.Imam osjećaj da predugo već traje,i da mi sve više nedostaje moj vrt. Gledam ga  kroz prozor,promrzlog i ogoljenog,snijeg ga je lagano prošarao bjelinom, brojim mjesece kada će oživjeti a i ja zajedno s njim..jedino što sada preostaje je čekanje proljeća.U predahu listam slike i na jednoj ugledam  hortenzije,tek ubrani  svježi,roza grumen uronjen u zdjelicu sa vodom,prisjeti me da mi je to bio stolni dekor jednog ljetnog dana..




u kasno ljeto ubrala sam nekoliko njezinih cvjetova i ostavila ih na korice knjige.. bile su romantični detalj na noćnom ormariću..lijepo ih se prisjetiti..

Kroz cijelu godinu  hortenzija je krasila  moj dom,moj vrt, a i sada u zimi suhe hortenzije su mi pravi ukras,pokušala sam ih uklopiti uz jedan mali detalj.Moj dragi majstor izradio mi je jedan originalni drveni okvir za sliku,mislim da mu suha hortenzija itekako dobro pristaje,a ovaj okvir u obliku srca dobar je uvod u slijedeći mjesec,Valentinovo,srca i ljubav..



Neovisno koje je godišnje doba, hortenzija mi je inspiracija i nešto u čemu uvijek vidim posebnu ljepotu..zima ipak dan po dan polako ali sigurno korača prema svome kraju,a hortenzije će opet biti zvijezde vrta i doma.



44 komentara:

  1. Januar i zima, po meni, uvek dugo traju. Zapravo, poželim se leta, i svea što ono donosi, iako uživam u čarima koje nam zima pruža. Istina, manje neo u letnjim, ali i to što postoji zima, ima razloga i to tako prihvatam.
    Hortenzije jesu lep ukras, a suve možeš upotrebiti tako što ćeš ih ispresovati i od toa napraiti nešto. Recimo, sliku na tom srcu ili njihovim cvetićima ispisati poruku nekoj posebnoj osobi. Kao što si rekla, bliži se Sv. Valentin, pa...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Nataša,posebno za ove kreativne ideje,baš sam dosta cvjetića osušila i baš se mogu lijepo iskoristiti.U pravu si za zimu predugo traje,ali ne volim ni ljeto proljeće je moja opcija:)

      Izbriši
  2. ne mogu više izdržati, idem susjedi drmnuti koji cvjetak hortenzije!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vjerujem da ti nedostaje vrt u punoj ljetnoj raskosi. Divan drveni ram. Volim taj stari kljuc, jako je efektan detalj.
    Kao i uvijek, jako inspirativan post, Nely :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno mi nedostaje jedva čekam da sve polako počne cvjetati..hvala ti Goco:)

      Izbriši
  4. Nely, koje predivne fotografije, citajuci post i gledajuci iste imala sam osjecaj da sam odlutala u neko starije, romanticnij i njeznije doba od ovog danasnjeg. Vjerovatno su tome pridonijele i prekrasne fotografije u crno bijeloj izvedbi.... Krasan post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga,baš me raduje da ti se svidjelo sve..i ja bih voljela da sam u nekom drugom dobu a ne u ovome:)

      Izbriši
  5. Koji lijep romntičan okvir, poseban u svoji jednostavnosti! Hortenzije obožavam, nadam se da će mi ove godine cvjetati. Nisam ih zaštitila pred mrazom, valjda im neće ništa biti...Prelijepe fotografije i uvijek divne ideje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se jako svidjeo okvir,jednostavan je i poseban,,hvala ti Jagoda.Ja mislim da će ti se hortenzije ipak održati,jake su one:)

      Izbriši
  6. Divno kao i uvek. Slike me podsećaju na kadrove nekog romantičnog filma...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Rado puno na uvijek lijepim riječima:)

      Izbriši
  7. Krasan post kao i uvijek draga moja, okvir je prekrasan ,stari kljuc obozavam a slike hortenzije su ti divne i ja jedva cekam proljece ova zima bas duga ...Pozzdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno Selma...drago mi je da i ti jedva čekaš proljeće,iste smo:)

      Izbriši
  8. Iako se hortenzije provlače kroz tvoj blog, u ovom postu je izašla na vidjelo tvoja velika ljubav prema njima. Jedva čekam da opet procvjetaju i da krase tvoj vrt i blog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Tamara,stvarno ih jako volim,one su mi posebne u svakom smislu:)

      Izbriši
  9. Tvoje price su kao bajka <3 Sad će proljeće samo što nije :* I ja se veselim, zimska depresija nikako da popusti...ali zato me tvoj post uvijek obasja kao da je zraka sunca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Anja najljepše na ovako divnim slovcima:)

      Izbriši
  10. Preciosas fotografías, me encantan las hortensias!!.Un abrazo grande.

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivne slike Nely! I ja takodjer volim hortenzije, posebne su.
    A siječanj se baš odužio...ali proći će i to, i opet ćeš biti u svom vrtu i uživati, a i mi s tobom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj je baš je siječanj najduži najdosadniji,ali pregurat ćemo ga:)

      Izbriši
  12. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakav intermezzo od zime! A majstor, i drag ti je, a još k tome i zna ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ivana,je evo imam sve u jednom što se tiče majstora:)

      Izbriši
  14. Samo sa provirila da te pozdravim, draga moja... tvoje fotkice su uvek pravi odmor za dusu (i odlican je novi watermark:), saljem vam puno lepih pozdrava i zelim da prolece sto pre dodje u vas vrt!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti dear,drago mi je da ti se sviđa watermark,i tebi želim što prije dolazak proljeća.

      Izbriši
  15. Prava romantična priča kao i fotografije. I ja jedva čekam proljeće i prčkanje po zemlji. Čovjek se uvijek nekako bolje osjeća u dodiru s njom, kao da daje snagu...to mi je uvijek terapija...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ingrid,drago mije da ti se svidjelo..zaista si u pravu zemlja daje snagu i to je baš kao terapija:)

      Izbriši
  16. Kako su lepe fotografije... Prizivaju proleće i leto...
    I meni nedostaje vrt. Vikendom ujutro izađem, prošetam po bašti i tražim znakove života...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i ja obilazim vrt kada sam god u prilici,i vidim prve znakove života,kukurjeke u pupu:)

      Izbriši
  17. Ovaj siječanj je dosta iscrpan, predugo traje i turoban je, ali kad on prođe, onda vrijeme brzo prolazi, jer dođe veljača koja ima menje dana i onda već polako zatopljava.. Predivan ti je post, predivne su fotografije i detalji na njima. I ja jedva čekam lijepo vrijeme da sve zazeleni i oživi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je Romana to si u pravu,veljača je ipak kraća i proći će za tren:)

      Izbriši
  18. Moram priznati da se i meni ovaj mjesec oduljio i da jedva čekam da prođe i da nam se proljeće približi. Zrake sunca su nam već ušle preko ovih tvojih hortenzija koje su jednostavno prekrasne !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem Branka da i ti priželjkuješ proljeće,drago mi je da su preko mojih slika ovi dani barem malo bliže:)

      Izbriši
  19. Baš su ti lijepe i ja svoje osušim ali mi nakon nekog vremena dobije male točkice pa više ne izgledaju tako lijepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da te male točkice na hortenzijama znaju biti kada se hortenzije beru za vlažnijeg vremena,tako je i kod mene znalo biti:)

      Izbriši
  20. Draga Nely!
    Tvoji postovi su uvijek istinska inspiracija! Gledajući slike predivnih hortenzija, kao da sam osjetila dašak proljeća...ma još samo malo i već nam kuca na vrata! Jedva čekamo najljepše godišnje doma, zar ne? :)

    Puno pusa, Dora

    OdgovoriIzbriši
  21. Droga Nely! Ja też już czekam na kwiecień!
    ---
    Wiosna wracaj do nas, bo nam smutno bez ciebie:))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdgovoriIzbriši
  22. imam i ja hortenziju ali mi lani nije cvjetala jer sam je prije dosta podrezala. nadam se da ce ove godine cvjetati

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...