ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Kuhinjski detalji 2.dio...

Kako sam i obećala slijedi nastavak priče o kuhinji i njezinim detaljima koji ju zapravo čine ovakvom kakva jest..mogla bih ju jednostavno opisati kao neformalna,pomalo nostalgična i nadasve topla kuhinja..u prilog tome ide i upotreba komada namještaja sa daškom prošlosti kao što je ovaj stol koji potječe iz ranih 50-tih godina,našli smo ga sasvim slučajno,i uz par manjih zahvata koji su mu bili potrebni da ga se obnovi,dobio je ključno mjesto u kuhinji stola za ručavanje.,uz njega su se uklopile jednostavne stolice od punog drveta.,luster iz 40-tih,drvena antikna komodica koja je spašena od bacanja u kombinaciji sa novom komodom ...kombinacija novoga i staroga zaista zna dati jako dobar efekt..
Što se tiče namještaja drvo je ono koje potpuno dominira,kako smo i suprug i ja od onih kreativaca po principu uradi sam tako smo osmišljavali i  sami izrađivali jednostavne elemente od drveta,kao što su police,time smo dobili osim vintage štiha i na prozračnosti prostora,jer malo kvadrata na kojima je ova kuhinja zahtjeva i vrlo praktična riješenja koja su potrebna da se ne bi dobio dojam pretrpanosti..
Zasigurno detalji koji bi se svrstali u one osvježene su ova lampa na čije sjenilo sam jednostavno zalijepila komad čipke i uz stari čajnik kome je namjena sada samo dekorativnog karaktera čine odličnu cjelinu,jednako kao i ploča za  jelovnik koja je,nastala  od vratašaca jedne stare komode,sada je osvježena bijelom bojom i novim detaljem printom natpisa u retro stilu koji se savršeno s njom uklopio...
Suha hortenzija našla je svoje mjesto u posudici za mlijeko...

naravno u kuhinji nikako ne smije nedostajati ni jestivih detalja kao što su domaći keksići  ili kolača,oni u potpunosti zaokružuju sliku o domaćoj toploj atmosferi i to je ono što daje i pravu čar kuhinje,jer što bi vrijedio sav uređeni ambijent ako se u njemu ne uživa u potpunosti,tj,ako se kuhinja ne upotrebljava,kod mene je vrijeme provedeno u kuhinji  zaista konstanto i sa užitkom...
Ono što sam htjela postići ovim postom je želja pokazati da se zaista uz mala financijska sredstva i puno ljubavi,kuhinjski ambijent može pretvoriti u mjesto koje je nadasve udobno i funkcionalno,naravno nije po svemu savršeno ali upravo je u tome sav šarm..proljeće opet nosi sa sobom novi izgled,nadam se da će vam se svidjeti i u proljetnom ruhu...

51 komentar:

  1. divna ti je kuhinja, crveni detalji, čipkica na lampi, suha hortenzija,..sve se stapa u odličnu country idilu!! Ugodan dan! annie

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno je, zaljubila sam se potpuno u tvoju kuhinjicu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno, očaravajuće i romantično!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepo, romantično i zanimljivo! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovu tvoju kuhinju jako rado bih preselila u moju seosku kućicu... prekrasna, stvarno topla, ma baš neodoljiva!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravi je izazov na malom prostoru napraviti i funkcionalan i estetski resen prostor!!Tvoja kuhinja jeste malena ali je savrsena i verujem da je centralno mesto tvog doma:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Udobnost i funkcionalnost je najvažnija, a ti si to uspjela postići zajedno sa svojim suprugom i osmisliti prostor u kojem ćete oboje uživati! Volim upravo ovakve vintage, rustikalne prostore koje netko sam osmisli!
    Ja, koliko god se trudim da sve uskladim, nikako mi to ne uspijeva, jer imam previše stvari koje se ne uklapaju nigdje, a ne želim ih baciti, niti mijenjati njihov izgled!
    Divim se i uživam zajedno s vama :)))
    Idem sad, uzet ću si jedan kolačić, a i jelovnik mi se sviđa pa možda ipak ostanem :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno zaista mali prostori su izazov kada je u pitanju postizanje funkcionalnosti,mi smo se nekako trudili balansirati rješenjima koji bi se uklapali sa stilom koji volimo,i drago mi je da smo u tome uspjeli,iako uvijek dođe nova ideja za neke manje promjene koje su uvijek osvježenje..
      Sanja slobodno se posluži,ako jelovnik paše vidimo se na ručku:)
      Veliki pozdrav svima!

      Izbriši
  8. Sviđa mi se ugodna i topla atmosfera koja vlada. Nadam se da je ispisan jelovnik poziv na ručak :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako topla atmosfera u tvojoj kuhinji iz dva razloga:
    1. kombinacija novog i starog, prevladavanje bijele boje i sitni detalji koji su savršeno ukomponirani
    2. tvoja kuhinja ima namjenu te se uvijek nešto fino u njoj i kuha!
    Predivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. What naravno,to se podrazumijeva kao poziv:)hvala ti...Rea hvala također na lijepim riječima:)

      Izbriši
  10. Obozavam tvoju kuhinjicu ,puna je topline i sarma,puna krasnih ideja.Volim kombinaciju starog i novog,prdivno Nelyce
    Svidja mi se jelovnik ,divan rucak :)

    OdgovoriIzbriši
  11. predivna je kao sto sam vec rekla, obozavam ovakav stil, i toplinu a ne hladne prazne povrsine,... ja upravo uredjujem svoju prvu :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Iako sam dio kuhinjice je već vidjela, jedva sam čekala dio 2. - mogla bih gledati ove slike svaki dan. Preslatka je.

    OdgovoriIzbriši
  13. ....ne tako davno sam se zaljubila u tvoju kuhinju,sad tvoja kuhinja i ja imamo relaciju.....znas vec....lijep dan draga....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala svima,drago mi je da ovaj moj kutak ima obožavatelje,meni je draga upravo ovakva kakva je..dunja draga posebno mi je drago za tu relaciju:)..ugodan dan!

      Izbriši
  14. predivna kuhinjica! baš po mom ukusu! svi detalji su tako krasni, a opći dojam veličanstven! zaljubljena sam!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. znam da se ponavljam ali....meni je tvoja kuhinja krasna!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivna kuhinja, super detalji i tvoj licni stil. Uzivanje je bilo pogledati ove lijepe slike.
    Radujem se novim postovima i novim inspiracijama.

    OdgovoriIzbriši
  17. Nelyce, tako topla, puna svjetla i predivna! Jako mi se sviđa tvoja kuhinja :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Svaki put me iznova uspiješ oduševiti i samo uzdišem nad tvojim fotkama :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Nely stvarno je prekrasno ! Oduševila sam se 1.dijelom, a sada je stavljena točka na i. Jednostavno, jako mi se sviđa, od same kuhinje i ovog ciglastog zida do svih detalja. Uživaj i dalje u svojoj lijepoj kuhinji i veselim se proljetnom izdanju :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Nemam riječi , savršena ljepota ! Michaela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je zaista da vam se ovako svidjela kuhinjica,hvala na lijepim riječima:)

      Izbriši
  21. Imas predivnu retro kuhinju, obozavam sve tvoje detalje:-))

    OdgovoriIzbriši
  22. Vesna Nešićveljače 20, 2012

    Nelice toliko topline ima u kunjinjici da verovatno nemorate ni da ložite:-))) Za moj ukus belo je spas za male prostore a tvoja kuhinjica dokazuje da puno sitnih i mnogo lepih detalja ne smanjuje prostor.
    S nestrpljenjem očekujem novi post!

    OdgovoriIzbriši
  23. Ti vec znas koliko mene odusevljava tvoja kuhinja! Ja lepsu nikada nisam videla... :)

    OdgovoriIzbriši
  24. ja bih da se preselim u tvoju kuhinju, moze?

    OdgovoriIzbriši
  25. I ja bih se preselila kod tebe i to odmah da znaš! :)
    Obožavam tvoj dom!!!


    Pusa!:)

    OdgovoriIzbriši
  26. ja sam već pitala prima li podstanare, lijepo uzmite broj i stanite u red! ;) ali stvarno, mislim da sam se zaljubila... u tvoju kuhinju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam,moram vas prvo prebrojati koliko vas ima potencijalnih podstanara,jer ne znam kako ćemo svi stati haha..hvala vam najljepše svima na komentarima:)

      Izbriši
  27. Vesna Nešićveljače 21, 2012

    Zaboravila sam da te pitam kako sušiš hortenzije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna najbolje vrijeme za sušenje hortenzija je kasna jesen kada i one sama dozrijevaju na samome grmu,tada ih odrežem,najednostavnije stavim u košaru ili vazu i ona se sama suši zadržavajući svoju prirodnu boju,a ljetno sušenje najbolje je od 8.mj.tada kada se ubere cvijet bude svjež,najbolje ga je naopako objesiti u prohladnoj prostoriji,tada se jako lijepo osuši:)

      Izbriši
    2. Par puta sam ih sušila, imala sam roze, tako okrenute ali nisu bile baš nešto. Verovatno sam to prerano uradila, dok je još bila vrućina. Ove godine ću imati dosta mojih belih pa ću probati kasnije. Hvala ti na savetu!

      Izbriši
  28. meni je savršeno! Niti ja ne volim kad su kuhinje ultra čiste i pospremljene, već kad su pune detalja, kolača i mirisa! A šarm tvoje kuhinje osjeća se i kroz Ne znam na što da se osvrnem jer je cijeli dojam izuzetno divan: bih li rekla da su zdjelice, ili lampa ili čajnik zvijezde tvoje kuhinje? Sve zajedno, skladna galaksija :-))

    OdgovoriIzbriši
  29. Tvoja kuhinja je očito želja svih nas koji te pratimo ali nekako smo se putem pogubili u šabloniziranim gotovim kuhinjama koje se nude na tržištu.
    Zato uživamao u tvojim prekrasnim fotografijama i maštamo.

    OdgovoriIzbriši
  30. I nanovo se divim onoj staklenci s crvenom točkastom haljinicom, toooooliko dražesna! Ova posljednja fotografija je prelijepa, sve je tako lijepo ukomponirano. Posebno mi se sviđa onaj mali stoljnjak na stolu. Daješ mi ideju za nešto slično. Ne znam znaš li što je marmita? Nekakav namaz kojeg obožavaju Britanci. Nije sladak. Probala sam davno još kada sam kao učenica bila u Engleskoj. Nije mi se dopao, ali slika na zidu je preslatka!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam ivana ,karmen,zaista me svaki puta iznova oduševite svojim riječima,i zaista mi to djeluje kao imperativ za dalje...Nostalgia drago mi je ako si dobila poneku ideju,a za marmit znam što je,ali ga nikada nisam imala priliku probati,znam da su Britnaci ludi za njim,meni se baš njegov vintage print savršeno uklopio..hvala vam najljepše na komentarima!

      Izbriši
  31. Kuhinjica je preslatka i tako ljupka, vi ste svakom komadu udahnuli zivot a detalji su ti koji je cine tako posebnom... zaljubila sam se u policu sa sitnicama i crnu tablu sa menijem!:)))

    OdgovoriIzbriši
  32. Zaista lijepa i topla kuhinja.Rekla bih Nelyna čarolija!

    OdgovoriIzbriši
  33. Hay Nely,

    Ohhh...your kitchen is adorable!
    I love those red accessories!

    Love from Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hay Marijke,tnx for your lovely Komment:)

      Izbriši
  34. wow nice and cozy kitchen, i like :)
    the lamp is super beautiful:) where is it from??

    love from germany, svenja

    OdgovoriIzbriši
  35. Hvala na posjeti i komentaru, a kuhinja je zaista od mire za ugodan boravak. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  36. Tnx Svenja,the lamp its Handmade..Loredana,hvala veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  37. I drugi dio kuhinjskog sklada svoju pricu donosi..izuzetno uzivanje.. bravo !!!

    OdgovoriIzbriši
  38. Hvala anna,drago mi je da ti se svidjela ova kuhinjska pričica...lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...