četvrtak, 26. siječnja 2012.

Kiflice

Ponekad neki kolači u svoj svojoj jednostavnosti mogu biti vrhunski užitak za nepce,tako je  i u slučaju ovih prhkih kiflica,slatki mali zalogaji svaki puta iznova mirišu na rustikalno,na one stare bakine recepte koje su meni osobno najdraži,njih uvijek preferiram u svojoj kuhinji ...ovaj recept je dugo u mojoj obitelji,nitko pred ovim kiflicama ne ostaje ravnodušan i zaista su time  kod nas postale pravi klasik ..
Za ove kiflice biti će potrebno :
500 g brašna, 250 g margarina ili maslaca,prstohvat soli,malo ribane limunove korice,1 vanili šećer,1 prašak za pecivo,2 dl mlakog mlijeka..za doradu šećer u prahu i naravno pekmez vrste po želji...
U brašno dodamo na tanke ploškice narezan margarin,dodamo sve ostale sastojke i zamijesimo tijesto,po potrebi doradimo sa još malo brašna da bi se dobilo lijepo elastično tijesto koje se ne lijepi..
Tijesto podijeliti na 8 jednakih dijelova,svaku kuglicu tanko rastanjiti u krug i ponovno razdijeliti na 8 dijelova,na svaki dio stavljati pekmez,količina je otprilike vrhom puna mala žličica,čvrsto ih zamotati,i redati u lim obložen papirom za pečenje,peći ih na 180 C oko 15-18 min,kiflice moraju ostati blijeđe boje,zatim ih lagano prohladiti i obilno uvaljati u šećer u prahu...
Moram napomenuti kod ovih kiflica jedina im je zamjerka što im se ne može  odoliti, i jednostavno se lako zaboravi na  realnu mjeru prilikom jela,jer nestaju brzinom svjetlosti...svakako ovo shvatite kao dobru preporuku!

Kiflice možete poslužiti i uz šalicu finog aromatičnog čaja,odlično se slažu i u toj kombinaciji,i samo se jednostavno  prepustiti trenutku uživanja....

Na kraju darovat ću vam ovaj stručak  prvih mimoza,meni tako dragih cvjetova ,sinonim su za osjetljivost,nježnost...,nostalgične i romantične,jednako su lijepe kako svježe tako i osušene kao detalj na koricama starih knjiga...
Ako niste znali prilikom poklanjanja mimoza nekome, one izražavaju duboke intimne osjećaje,njihovo značenje bi bilo ... čista i prijateljska ljubav!

42 komentara:

  1. Suprug je obožavatelj prhkih kiflica punjenih marmeladom, a u mojoj kući su se uvijek punile dizane kiflice. Baš si me obradovala objavljivanjem ovog recepta i uskoro ću iznenaditi supruga. Zanima me samo da li margarin mogu zamijeniti maslacem ili baš mora biti margarin?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno,baš mi je drago da su ti se svidjele,naravno možeš zamijeniti maslacem,ja sam pisala onako po izvornom zapisu sa margarinom,vjeruj mi ove kiflice tope se u ustima,posebne su!

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprije sam se divila slikama a onda pročitala priču. Divne su kiflice-zapisat ću si recept.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja jako volim ovakve kiflice, izgledaju predivno prhko! Hvala na mimozicama :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti na ovoj čistoj i prijateljskoj ljubavi.
    Ove kiflice naprosto obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm, those cookies are yummy!:)
    And beautiful yellow flowers;)
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za prekrasne mimoze ,ja inace volim cvijece :) Fotografije predivne uzivam gledajuci ih .Kiflice su ti divne,takve kolace volimo svi u kuci :D.Veliki pozdrav Nely

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno svima,drago mi je da vam se kiflice sviđaju,...

      Izbriši
  8. Draga Nely, pokusala sam pronaci na blogu tvoju e-mail adresu, ali nisam uspjela. Postoji li mogucnost da ju ikako dobijem, obzirom bih ti zeljela napisati par rijeci, onako od srca, a da to ne bude nuzno preko komentara, pred ocima svih citatelja? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako nisam stavljala e-mail adresu ovdje na blogu,možete mi se slobodno javiti na tihomirbrkic@gmail.com...lijep vam pozdrav!

      Izbriši
  9. ...mila moja,sve znam o ovim tvojim kiflicama,ubila sam se jeduci ih,damama preporucujem da ih obavezno rade po ovom receptu,odoliti im se ne moze i svaka kiflica kaze "uzmime pojedi me"....mmmmm,sad si me bacila na brigu,opet mi se prave i jedu....hvala za mimozice,inace su ti fotke carobne....pusa....

    OdgovoriIzbriši
  10. Kakav mirišljavi post! Mmmm... :))

    OdgovoriIzbriši
  11. jao, majstor si ugođaja, što jest, jest! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ove 'bele kiflice' i salćići su moja dva omiljena zimska kolača i sad bi ih odmah pravila, ali:-((( nit smem da jedem slatkiše a zamrzivač pun kolača preostalih od slave:-(((

    Mnogo se obradujem kad vidim da ima nešto novo na tvom bloguznam da će biti neka divota, ovog puta dve:-)))

    Puno pozdrava!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Svakako ću isprobati, hvala na jednostavnom receptu! (BTW zdjelica s točkicama je mrak)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam najljepše svima i onima koji su ih probali kao draga dunja i oni koji će tek,jer su kiflice mrak,prave male slatke napasti...nostalgia i meni je baš draga jako ta zdjelica...pozdrav za sve!

      Izbriši
  14. Draga Nely, hvala na mimozama, a kiflice jednostavno obozavam, ne mogu im odoliti:-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čini mi se da sam osjetila okus ovih prefinih kiflica :)) Istina, jednostavno je ponekad bolje i od najkompliciranije torte.
    I razveselila me je fotka nježnih mimoza, donijela mi je sunce na ekran!.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasno si nam tu zamirisala,a mi nek sada lickamo što?ekran?papir?Nely,Nely!

    OdgovoriIzbriši
  17. Prepustila sam se na opusteni trenutak uz salicu aromatcnog caja uzivanju u mirisima i okusima koji izviru iz tvojih lijepih fotografija..posebno mi drage ove zute pahuljaste mimoze.. pa-pa Nelyc do ponovnog videnja !

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam svima puno,i ja se slažem da nekada ovakve obične kifle prijaju više od torte iako volim i to..Tatjana moram malo,ali nenammjerno stvaram zazubice..Draga A drago mi je da si guštala i želim ti sretno,uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo je čista romantika draga Nely, sve je tako divno, uistinu sam uživala!

    Pusa i ugodan ti vikend želim:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Slažem se sa Zondrom, romantično, ona vintage knjiga, mimozica,šalica čaja,...Veliki pozdrav draga Nely i ugodan vintage vikend!!! kissy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam drage dame,i vam ugodan vikend želim!

      Izbriši
  21. njam njam njaam to me podsjeća na božić :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Those cakes look delicious! The tea with spices looks wonderful and I love your flower photographs.

    Such a pretty blog.

    Stephanie

    OdgovoriIzbriši
  23. Super kiflice. Lijepe slike, mimoza me odusevila. Ovih dana je mimoza stigla u Dansku. Prekrasne su u ovim mracnim, hladnim danima.

    OdgovoriIzbriši
  24. Hvala vam puno..Thank you millefeuilles!

    OdgovoriIzbriši
  25. Inače obožavam kiflice i potrazi sam za receptom koji će me odvesti natrag u djetinjstvo do jedne pekarnice u kojoj su se prodavale prhke a lisnate kiflice!

    A fotografija s mimozama i knjigama! Kakav dobar par! Mimoze mi nisu bile na listi omiljenih, ali tvoj dar da me potakneš da na stvari gledam drugim očima je neprocjenjiv!!!

    OdgovoriIzbriši
  26. Predivno izgledaju! jako jako primamljivo ovako umotane u šećeru!

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala vam puno...Ivanice uvijek me dirnu tvoja slovca,hvala ti na tome!

    OdgovoriIzbriši
  28. Odlične kiflice draga Nely, i ja jako volim ove naizgled jednostavne a tako posebne slastice. Šalica čaja i pokoja kiflica, ne znam za ljepše ugodno poslijepodne ili večer !

    OdgovoriIzbriši
  29. Mimoze su sama neznost!!A hvala na receptu za kiflice,i pored svega sto spremam jos nemam "omiljeni" recept za njih!
    Pozdravljam te draga!

    OdgovoriIzbriši
  30. Your little treats look delicious and I LOVE those yellow flowers :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Hvala vam na komentarima,veliki pozdrav i vama..tnx Tricia for your lovely komment!

    OdgovoriIzbriši
  32. Una receta hermosa de rollos lucen delicados y románticos,las fotos espectacular,estoy encantada con su blog es maravilloso,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  33. Tnx dear Rosita for your komment..

    OdgovoriIzbriši
  34. Draga Nelly, kada sam vidjela kiflice odmah sam pomislila: "Baš kakve moja mama pravi", a kada sam ugledala mimoze onda sam se nasmijala jer sam istog trena pomislila kako ih moja mama jako voli.:-) Ali i ja volim ove kiflice, a i zaljubljena sam u mimoze. Slike su prekrasne. Baš sam uživala.

    OdgovoriIzbriši
  35. Bas ove kiflice pravi i moja mama, i ja ih prosto obozavam...nema tih kiflica koje mogu zamjeniti ovaj recept. Predivno izgledaju a ukus je rajski,ah

    OdgovoriIzbriši
  36. Isprobano i odlično. Svako toliko uzmem jednu,a trebala bih se suzdržati s obzirom da sam ih napravila za supruga.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...