petak, 16. prosinca 2011.

Božićni pokloni sa ukusom i mirisom Dalmacije...

Jedan od najljepših poklona koje sam si mogla poželjeti stigao je na moj prag,ravno iz Dalmacije...predivan,prepun mirisa,okusa i duše...
Našlo se tu zaista podosta svega domaćeg,najprije prekrasne mandarine koje nisam do sada mogla pojmiti da su tako slatke i da su sa lišćem na sebi,nama kontinentalcima to je strana pojava,litra domaće loze,prekrasne mirišljavke za nazdraviti,a rogač mmm,njegov miris mi je nešto posebno....

 guštam u krasnim aromama suhih smokava i ušećerenih badema...

tu su i domaći ukiseljeni kapari i masline u ulju,sve tako brižno i divno zapakovano u maniru najljepšeg rajskog što nudi prava dalmatinska domaćica...
Zaista nemam dovoljno riječi za iskazati sreću i zadovoljstvo ovako divnim poklonom,ovo je nešto što je meni neprocjenjive vrijednosti u svakom smislu...veliko hvala mojim divnim prijateljima,zaista guštam srcem i dušom u okusima i mirisima Dalmacije...

I nešto što se uklapa sa onako  finim domaćim,ukusnim jesu svakako i makovi roščići....

za njih vam je potrebno 170g brašna,na vrh noža praška za pecivo,1 vanili šećer,140 g hladnog maslaca,85g šećera u prahu,2 žumanjka,70 g mljevenog maka...za doradu 80g čokolade za kuhanje + 1 žličica tekućeg slatkog vrhnja,te šećer u prahu.
Od navedenih sastojaka zamijesiti glatko tijesto,uviti u prozirnu foliju i ostaviti ga u hladnjaku oko 30 min.,nakon toga tijesto podijeliti u 8 valjčića debljine olovke,zatim sjeći komade dužine oko 4 cm i saviti ih u oblik roščića,slagati u lim podmetnut papirom za pečenje,i peći na 180 C¸oko 10 min.prohlađene po želji uvaljati u šećer u prahu,ili vrhove zamočiti u čokoladu otopljenu na pari uz dodatak tekućeg vrhnja...uživajte ,jer zaista su posebno ukusni...

Broj komentara: 37:

  1. Neko te baš lijepo obradovao i upakovao poklone baš onako srcem i domaćinski....ma romantično,u tvom stilu :) Uživaj u divnim mandarinama ,meni dovde mirišu :) Roščići su mi prelijepi...želim ti sretne dolazeće praznike,al vidjećemo se mi ovdje još:) pusa velika za Nely

    OdgovoriIzbriši
  2. nema za mene ljepseg poklona nego kad mi netko da neki home made uradak.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nely, you always bake such wonderful cookies!:)
    many hugs,
    Ira

    OdgovoriIzbriši
  4. Ove delicije mirišu sve do Karlovca i bude mi nostalgiju na rodni kraj, ah...divni,divni pokloni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Snješka zaista me dobrano obradovalo,i da znaš gricnut ću koju mandarinu i za tebe,i naravno i tebi sve najljepše,ali još će biti prilike za čestitke....lusitania u pravu si,i meni je to divno...tnx dear Blueberry...Nika drago mi je ako jei dotamo stigao miris,vjerujem da te sjetilo na rodni kraj...veliko vam hvala!

    OdgovoriIzbriši
  6. O, blago tebi, koliko divota vidim ovdje među poklonima! Jestivi pokloni su najbolji pokloni :)I roščići su super!

    OdgovoriIzbriši
  7. korpa puna Dalmatinskog sunca!!!Sta pozeleti vise?

    OdgovoriIzbriši
  8. ...prijatno i uzivaj u blagodatima nama lijepe Dalmacije.....

    OdgovoriIzbriši
  9. nisam ljubitelj maka, ali pokloni su predivin, suhe smokve obožavam a mandarine su prekrasne!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna košarica puna domaćih delicija!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. ove kolačiće još nisam vidjela, a mak volim, čine se kao prava delicija! a košara s darovima je divna...

    OdgovoriIzbriši
  12. Uh koja ljepota...osjećam i miris i okus...
    A poslikala si savršeno...
    Skidam recept...:))
    LP

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam puno svima,zaista su divni ovakvi pokloni,i uživam u potpunosti u njima..veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  14. predivne prijateljice imas svakako!:) ovo krasno izgleda a mogu samo zamisljat kako lijepo mirise :) mmmm

    OdgovoriIzbriši
  15. Liebe Nely,
    Ich wünsche dir einen zauberhaften 4. Advent! Deine Bilder sind wie immer wundervoll! Sei lieb gegrüßt, Carmen

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovakav poklon razveselio bi i mene:) Odličan izbor:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Razumujem tvoje gustanje u potpunosti. nedavno sam dobila slican poklon, ali bez rogaca, uz domaci neprskani limun. pojela sam hrpu susenih smokava u jednom danu. sve predobro izgleda i mirise.

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vam puno svima,znaju svi koliko je dragocjen ovakav poklon tko zaista cijeni domaće,e ja sam od tih...Liebe Carmen ich wunche auch dir alles gute!

    OdgovoriIzbriši
  19. Joj, baš mi je drago što voliš naše proizvode, moji favoriti su suhe smokve i kapare. Sve najbolje u ovim danima i uživaj u domaćim proizvodima! Puno pozdrava iz Dalmacije!

    OdgovoriIzbriši
  20. još nikad nisam probala kifliće s makom ;)

    Obožavam specifičnosti svake regije, adrenalinska doza mi je spoznaja da imamo toliko različitosti, posebnosti a kad podvučeš crtu opet toliko sličnosti.

    sve su naravno vrhunske delicije pa ti želim mnogo lijepih trenutaka dok guštaš u njima!

    OdgovoriIzbriši
  21. Dobro su mi poznate ove delicije. I hvala Bogu na prijateljima s mora.
    Kod mene je pao snijeg, ali se topi. Bar malo zimskog ugođaja.

    OdgovoriIzbriši
  22. Krasan poklon,divni su ti roscici,nisam ih jos nikad probala s makom al bit ce sigurno isprobani :) Zelim ti ljep vikend

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala vam najljepše svima,zaista je divno imati ovakve prijatelje pune pažnje,i pokloni su više nego divni...za roščiće sve preporuke zaista su krasni,okus im je poseban naravno tko voli mak...ugodan vikend i veliki pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši
  24. Krasni sunčani pokloni iz Dalmacije, uživaj draga Nely!

    OdgovoriIzbriši
  25. U-la-la...pravo blago s mediterana!Jako lijep poklon.

    OdgovoriIzbriši
  26. ♥your pictures are wonderful again♥
    Doris

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala vam svima..ovo je pravo blago zaista...

    OdgovoriIzbriši
  28. Nely, imaš čestitku na mom blogu pa navrati!

    OdgovoriIzbriši
  29. Predivan poklon! Divni prijatelji koji su se potrudili ovako te obradovati... Mogu misliti koliko si srecna! :)

    OdgovoriIzbriši
  30. E kako je lijepo imati prijatelje u Dalmaciji:))

    OdgovoriIzbriši
  31. Hvala puno poezija s mora..Miki ma neopisivo sam sretna,ovo je nešto što se zauvijek pamti...je Eda u pravu si:)))

    OdgovoriIzbriši
  32. Al baš se veselim našem ponovnom druženju!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  33. Svaki posjet tvom blogu me ostavi bez daha... a tvoji kolači... mmmmm.... ja bih nešto slatko... Na mom blogu te čeka nagrada.... Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  34. Andrea tako mi je drago da si ponovno tu!!!..Angie hvala ti najljepše draga na nagradici..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  35. Kakva divota,poklon je fantastičan!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...