petak, 23. siječnja 2015.

Kada poželim ..


Upravo nekako svake godine u ovo vrijeme osjetim isto, da me zima  baš umara..ne volim sive "tople"dane,hladna jutra i kišu koja je zamijenila onaj pravi siječanjski snijeg,ne volim sebe pomalo depresivnu uljuškanu u puku  sivu svakodnevnicu,a do proljeća,koliko li je još?
Brojim,priznajem brojim dane do proljeća,ipak  svakim danom duži je i  dan , vrijeme ide i prvi zumbuli,jaglaci, i cicamace  su već tu,ima nade,i on amarilis sa velikim A,  tako poseban i meni potpuno fascinantan ljepotan koji mi svakim danom sa svakim svojim novo otvorenim cvijetom stavi osmjeh na lice.Zar se može pred tako čime biti ravnodušan?





Gledam sebe ovih dana pomalo depresivnu, umornu,raštrkanu ,,zaista se baš ne osjećam dobro kao takva, treba vratiti osmjeh na lice i osjetiti toplinu oko srca,upravo mi ove moje prve cvjetnice čine da otjeram zimsku depresiju,da osjetim makar privid proljeća u svome domu i kažem si dišem i  ipak sam dobro unatoč svemu.I tako sjednem u svoj najdraži kutak doma,tu na klupu odmah ispod prozora..




 I  još jedan sivi dan u nizu,kiša ,sumorno je..ali kada poželim i ovakav dan mogu pretvoriti u najljepši,otjerati oblake ružicama na jastučićima,amarilisom u cvijetu prekriti prozor,gledati šareno baš kao kako gledaju ove prve cvjetnice,osjetiti svježinu bjeline..i biti dobro u duši,sasvim dobro u svemu nesavršenom.
Želim vam ugodan vikend i poželite nešto lijepo,možda vam se i ostvari,sigurna sam da hoće!



Broj komentara: 19:

  1. Krasan ti je dom, Nely, bas krasan!
    Strpi se jos malo; nakon ove hladne fronte sto dolazi, evo nam i ljepsih dana 😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Nely, you are not alone with your winter blues... I feel the same way on days when the sun doesn`t shine. Hope spring will come soon. Enjoy your beautiful Amaryllis ♥ Alexandra

    OdgovoriIzbriši
  3. During dark days, it is good to have flowers around. I hope spring comes soon. I am happy I never feel myself really depressed but sunshine and warm temperatures, green trees and flowers in the garden...I am sure many people feel themself better during spring and summer.

    Wish you a wonderful weekend, I hope with some sunshine to make you feel better!

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  4. Beutiful <3 Have a nice weekend!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve tako liči na tebe. Sve je protkano toplinom i nežnošću. Imaš divan kutak. Nadam se da će uskoro doći sunčani dani koji će ti izmamiti osmeh na lice:) Prijatan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  6. I don't share your winter blues dear Nely, perhaps because winter is too short in Greece! But I do love spring and the happiness that it brings...
    Have a cosy weekend!
    Olympia

    OdgovoriIzbriši
  7. Kad ja uhvatim tebe i tu tvoju "pomalo" depresiju... videćeš već!
    Lepo je i čekanje lepog... :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Ono što velika inspiracija !!!Prekrasna vikend želi Angie iz Njemačke

    OdgovoriIzbriši
  9. Prizori sa slika su odmor za moje oči.. Ipak, razumem da zimska seta pobeđuje prečesto.. Želim ti da ti tvoji predivni pupoljci i te nežne latice prevladaju sivilo.. a ja, nekako, uvek uz muziku uspem da prebrodim.
    Evo, predlažem svoju omiljenu zimsku https://www.youtube.com/watch?v=DwXLF8YjgSA :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Osećam se slično ali nedam se :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Nely, tvoje fotkice su uvek nezne i romanticne, cak i po "sivom" danu... saljem ti jedan maleni suncani paketic da rastera te mrgudne oblake, i naravno puno poljubaca tebi i tvojima!:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Kod tebe vec sve mirise na prolece i praznik je za oci.Uzivaj u svome carstvu:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kod mene već nakon 15.1 počinje razmišljanje o proljeću i jedva ga čekam...

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh so lovely pictures again! Have a happy week, take care!
    Warm hug,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  15. Svratim kod tebe da odmorim oči...svake godine obećam sebi da ću da kupim amarillo i nikad ga ne kupim, ovaj tvoj baš ima lepu nežnu boju. Kod nas je veoma hladno, ali bez snega i veruj da i ja jedva čekam proleće ali do tada ima još ohoho. Topli pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Nely predivne njezne fotkice kao i uvijek uzivala sam u tvom novom postu.I ja jedva cekam proljece ,sunce cvijece. Prekrasni su ti jastucici . Zelim vam ljep dan

    OdgovoriIzbriši
  17. Nely, Yes, January can sometimes be a dreary month. I add a bit of color to my home to make it more cheerful. Your amaryllis is so pretty. So sorry you're feeling a little down, and I'm sending you some California sunshine. It's cold and cloudy here in January too, but the sunshine always tries to peek its head, and I love it when it does.

    love, ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Nely
    Za mene je također početkom godine je uvijek bio težak. Nekako tako tiho i prazno, a proljeće do sada, ali ovaj put sam odlučio da se ne predaju u kolovozu ove zimske depresije. Česte šetnje, puno voća i kreativne klase doista pomaže. Voditelj na vrh - proljeće je već blizu!
    Pozdrav,
    Frida

    OdgovoriIzbriši
  19. Divota za oči!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...