petak, 20. svibnja 2011.

obožavane ruže....

Jedva sam dočekala da  u vrtu procvjetaju obožavane  mi ruže..svaki njezin grm ima svoju priču,svaka mi je posebna na svoj način jer mi je uspomena na drage bake kojih više nema a od kojih sam ih dobijala kao male sadnice,a sada su ogromne i uživamo u njihovoj ljepoti kako u vrtu tako i u kući.
 Divne su mi kao detalj i upotpunjuju shabby stil koji obožavam....Od kada su ruže u cvatu ne prođe dan bez ijedne ruže u vazi,ili velikoj običnoj staklenci  koja se uz satensku vrpcu pretvara u originalnu vazu za ruže.

Svakako jedan  od meni najdražih detalja koji ide uz ruže je i predivna sličica u shabby stilu,poklon moje najdraže prijateljice,koja me svojim istančanim ukusom i pažnjom uvijek oduševi,i i učini mi život ljepši ....beskrajno sam zahvalna na takvom  divnom prijateljstvu  ....

21 komentar:

  1. Prekrasne su ti fotografije Nely, kao i sami detalji! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako guštam u ovim tvojim vintage/shabby chic sličicama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasne fotke!!uzivala sam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam najljepše na divnim komentarima..veliki vam pozdrav i puse lete!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fotografije su čarobne i intrigantne, dobro sam na svakoj zaglednula sa uživanjem svaki detalj :)))!

    OdgovoriIzbriši
  6. fotografije carobne, kao u casopisu! ja se ovih dana takodje divim ruzama u vrtu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasne su ti ruže, napravila si jako lijepu sliko-priču kao i uvijek do sad.

    Pusa velika i lijep vikend ti želim:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne su ti ruze i fotkice,odusevljavaju me tvoje slicice,bas uzivam u njima :)Pozzzz.....

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam puno... drago mi je ako sam uspjela prenijeti dio ljepota ruža u kojoj uživam:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely pictures!!!
    Hugs, Titti

    OdgovoriIzbriši
  11. Nely ~ This is really a lovely post! Your photography is stunning, I love the story regarding your grandmother and roses it's so bittersweet...
    Hope you have a wonderful weekend,
    Lots of hugs, Rosemary...X

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš u tvojemu stilu,prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Savršene fotografije prepune predivnih detalja:))

    OdgovoriIzbriši
  14. Divne ruže i fotografije. Vidi se da si romantična dušica.

    OdgovoriIzbriši
  15. Dugo sam bila "protiv" ruža u vrtu jer su se mogle nabaviti samo hibridne čajevke, a one mi izgledaju pomalo umjetno. No, sada imam puno ruža, najviše engleskih, bourbon i starinskih, koje stvaraju mirisne grmove. Uskoro će mi procvasti rambler 'Bobby James', popela se na balkon na katu i prpuna je pupova. Slikice svakako slijede na mom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala vam puno draga eda,Karmen.. Kalipso ja imam sreću da više imam starinskih ruža one su mi prave i nezamjenjive,zavidim ti na BOBBY JAMES nju moram nabaviti ona mi je prekrasna,jedva čekam fotke...veliki vam pozz svima!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ruže, kraljice...a i tvoj celi blog je kraljevski.
    Zato ću ga ubuduće pratiti:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala ti Neno 3110 dobro mi došla...lijep ti pozdrav šaljem!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...